جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
در مراسم افتتاح نخستین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین از سوی مدیرعامل بانک مطرح شد:
مدیرعامل بانک ایران زمین تاکید کرد: محور اصلی در تحول دیجیتالی بانک ایران زمین این است که کانالها و روشهای مختلفی را تعریف و ارائه نماییم تا مشتریان بتوانند خدمات و نیازهای مالی و بانکی خود را شخصی سازی نموده و متناسب با نیاز خود از بستر بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین استفاده نمایند.
کد خبر: ۳۰۰۹۶
شعب دیجیتال بانک ایران زمین

تیتر 20- امروز یکشنبه، طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک ایران زمین و تعدادی از مدیران ارشد این بانک، نخستین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین در مرکز تجاری مگامال در غرب تهران افتتاح شد.

عبدالمجید پور سعید مدیرعامل بانک ایران زمین در این مراسم ضمن افتتاح نخستین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین و بازدید از امکانات و قابلیت های متفاوت این شعبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بانک ایران زمین، برنامه توسعه و تعالی خود را از طریق تحول دیجیتالی در بانک هدف گذاری نموده، گفت: این برنامه در تصمیم گیری های کلان بانک مورد بررسی و تصویب قرار گرفته و تیم های مختلفی در بانک بر روی برنامه تحول دیجیتالی در بانک متمرکز شده و مشغول به کار هستند. 

پورسعید با اشاره به اینکه افتتاح شعبه امروز به عنوان یکی از نمادهای طرح تحول دیجیتال در بانک ایران زمین موردنظر بوده است، افزود: ویژگی این شعبه این است که مراجعین می توانند در این شعبه راسا بخش اعظمی از فعالیت ها و خدمات مورد نیاز خود را که قبلا به طور سنتی صرفا توسط بانک ارائه می شد، به صورت خودکار دریافت نمایند.

مدیر عامل بانک ایران زمین در ادامه با اشاره به اینکه گرچه طرح تحول دیجیتال بانک ایران زمین، با نماد یک شعبه دیجیتال همراه است اما بر اساس آمارها، در حال حاضر بیش از 97 درصد از تراکنش های مالی بانک به صورت دیجیتال و خارج از شعبه صورت می گیرد.

وی افزود: در حال حاضر مشتریان بانک ایران زمین با دسترسی به کانالهای مختلف ارتباطی نظیر همراه بانک یا اینترنت بانک ایران زمین و سایر روشهای دریافت خدمات غیر حضوری، می توانند به انواع خدمات بانکی دسترسی داشته باشند و همین بسترسازی مناسب سبب شده، با وجود ارائه خدمات متنوه مالی توسط بیش از 329 شعبه بانک ایران زمین در سراسر کشور اما 97 درصد از تراکنش های مالی به صورت غیرحضوری توسط مشتریان بانک صورت گیرد. 

پورسعید در ادامه تاکید کرد: محور اصلی در تحول دیجیتالی بانک ایران زمین این است که کانالها و روشهای مختلفی را تعریف و ارائه نماییم تا مشتریان بتوانند خدمات و نیازهای مالی و بانکی خود را شخصی سازی نموده و متناسب با نیاز خود از بستر بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین استفاده نمایند. بدین ترتیب مشتری میتواند خدمات انحصاری و کاملا شخصی شده ای را بر اساس نیازهای خود از بانک دریافت دارد.

وی افزود: این مسیری است که در طرح تحول دیجیتال بانک ایران زمین در نظر داریم ولی هدف گذاری در برنامه ما برای سال 1400 بوده که امیدواریم با همین روند به نقطه مطلوب دست یابیم و البته این مسیری مستمر و ادامه دار است که همواره در جهت بهبود و تکامل آن تلاش خواهیم کرد که به خصوص در بانکداری شرکتی بتوانیم این تحول را محقق سازیم.

مدیر عامل بانک ایران زمین در ادامه تاکید کرد: یکی از مسیرهای دیگری که در برنامه تحول دیجیتالی در بانک ایران زمین درصدد پیمودن آن هستیم این است که با امکاناتی که تکنولوژی در بستر بانکداری در راستای برداشتن محدودیت های موجود فراهم نموده است، صرفنظر از محل فیزیکی شعب، بتوانیم به تعداد بیشتر و فراگیرتری از عموم مردم خدمات ارائه نماییم. چیزی که در مدل سنتی بانکداری به دلیل محدودیت منابع و امکانات فیزیکی شعب امکان آن وجود ندارد.

پورسعید در پایان تصریح کرد: بانک ایران زمین برنامه هایی در این خصوص دارد که به زودی اعلام خواهیم نمود.

ارسال نظرات
موضوعات روز