يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
این برند 83 سال است که پای ساختمانها ایستاده است!

تیتر20 - یکی از تکنولوژی هایی که سالیان متمادی است، به موازات رشد صنعت ساختمان و پا به پای آن در خدمت این صنعت بوده است، سیستم های کناف است که ساختار کلی آن شامل صفحات روکش دار گچی یا سیمانی و مقاطع فولادی گالوانیزه سبک نورد سرد است که به عنوان پوشش و پروفیل های فولادی به عنوان زیرسازی عمل می نمایند.
سیستم های ساخت و ساز خشک کناف از سهولت، سرعت و دقت اجرایی بسیار بالاتری نسبت به روش های سنتی بنایی برخوردار است و به همین دلیل در زمان و هزینه های ساخت صرفه جویی قابل ملاحظه ای را امکان پذیر می سازند.
انتخاب این سیستم در مرحله طراحی محاسبات سازه از یک سو باعث کاهش بار مرده ساختمان و از سوی دیگر موجب کاهش نیروی ناشی از زلزله خواهد شد؛ در نتیجه هزینه های مربوط به سازه و پی کاهش می یابد.
علاوه بر کاهش جرم کلی ساختمان و در نتیجه کاهش نیروی ناشی از زلزله، دیوارهای کناف دارای رفتار میان قابی مناسب بوده و اثر منفی بر رفتار لرزه ای سازه ندارند.
ساختارهای ایجاد شده با محصولات کناف دارای عایق حرارتی و صوتی مناسب بوده ودر برابر رطوبت نیز مقاوم می باشند. همچنین با استفاده از ساختارهای مقاوم در برابر حریق، می توان سازه و یا فضاهای مورد نظر ساختمان را در مقابل آتش مستقیم تا دو ساعت مقاوم نمود. از دیگر مزایای این سیستم ها سهولت در انجام تعمیرات، امکان ایجاد تغییرات با توجه به نیازها یا کاربری بنا، دسترسی آسان به تاسیسات و حمل و نقل آسان و ارزان می باشد.
با همه این توصیفات استفاده از برند ها معتبر و شناخت کمپانی های سازنده و عوامل فروش می تواند یکی از عوامل جدی در به کار گیری بهینه این مواد ارزنده ساختمانی باشد.
یکی از برند هایی که نزدیک به 83 سال سابقه فعالیت جهانی دارد و در ایران نیز مدت 20 سال از فعالیت آن می گذرد برندی است که با لوگوی KNAUF شناخته می شود و برای بسیاری از فعالان صنعت ساختمان شناخته شده است.

برچسب ها: کناف ساخت وساز
ارسال نظرات
موضوعات روز