سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
دانشگر:
مدافع استقلال بعد از چهار هفته نیمکت‌نشینی مقابل سایپا به میدان رفت و توانست با گلزنی بازگشتی موفقیت آمیز داشته باشد.
کد خبر: ۳۰۹۱۰
تیتر20 - محمد دانشگر مدافع استقلال بعد از چهار هفته نیمکت‌نشینی در ترکیب این تیم مقابل سایپا به میدان رفت و توانست با گلزنی بازگشتی پر قدرت در ترکیب این تیم داشته باشد. با دانشگر که از این گلزنی خوشحال بود در خصوص بازگشتش به ترکیب تیم، گلزنی در دیدار مقابل سایپا و همچنین بازی حساس هفته آینده مقابل سپاهان صحبت کردیم.

*در خصوص برد مقابل‌ سایپا صحبت کنید.

پیروزی خیلی خوبی را کسب کردیم. از قبل از بازی می‌دانستیم که بازی حساسی در پیش داریم و باید تلاش کنیم که برد را کسب کنیم. این بازی به نوعی بازی شش امتیازی بود چون هر تیمی برنده می‌شد جایگاهش در جدول خیلی خوب می‌شد. هم برای ما حساس بود و هم برای سایپا.

*خیلی وقت بود که در ترکیب استقلال بازی نمی‌کردی.

خب بعد از بازی برگشت مقابل السد قطر در تهران با صلاحدید کادرفنی سه، چهار هفته در ترکیب استقلال بازی نکردم. اما تلاشم را کم نکردم و آنقدر جنگیدم تا دوباره به ترکیب ثابت استقلال بازگشتم. الان مهم‌ترین مسئله این است که بتوانم جایگاه ثابتم را در تیم از دست ندهم.

*بازگشتت با گل همراه بود. پیش بازی چنین تصوری را داشتی؟

شاید باورتان نشود پیش از بازی به گل زدن فکر می‌کردم اما فکر نمی‌کردم آنقدر خدا دوستم داشته باشد که بتوانم گلزنی کنم. خدا را شکر می کنم که در اکثر مواقع کمک حال من است و همین باعث شد که جلوی هواداران استقلال رو سفید شوم.

*بازیکنان استقلال پس از پایان بازی در صفحات مجازی برایت سنگ تمام گذاشتند.

بعد از بازی دیدم که بازیکنان استقلال خیلی به من لطف داشتند و همین باعث شد که تیم ما به موفقیت برسد. شما نگاه کنید در تیم ما همه یکدل هستند و همین رفاقت باعث می‌شود تیم به موفقیت و پیروزی برسد.

*روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی برای شخص خودت در صفحات شخصی‌شان پست گذاشتند.

من و فرشید دوستی 14 ساله داریم. او خیلی در این مدت به من کمک کرد و تجربیاتی که در این چند سال در استقلال به دست آورده بود را در اختیار من گذاشت. با روزبه هم که دوستی نزدیکی با یکدیگر داریم و از او هم تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی هوای من را داشت.

*بعد از بازی شفر چیز خاصی نگفت؟

به رختکن آمد و از بچه ها از بابت تلاششان تشکر کرد. واقعاً شفر مربی دوست‌داشتنی است و هوای بازیکنان را خیلی دارد. او حرفه‌ای است و می‌داند که چگونه از بازیکنانش بازی بگیرد. من در این مدت خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم.

*این هفته هم باید به مصاف سپاهان بروید؟

بازی سختی است. سپاهان نتایج خیلی خوبی گرفته آنها توانسته‌اند ناکامی‌های فصل گذشته خود را جبران کنند و امسال هم یکی از مدعیان قهرمانی باشد. ما هم کم‌کم تیم‌مان هماهنگ شده و می‌خواهیم به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. فکر می‌کنم بازی جذاب و قشنگی را شاهد باشیم امیدوارم هواداران که صاحبان اصلی تیم هستند دوباره از ما حمایت کنند تا بتوانیم در کنار آنها سه امتیاز شیرین دیگر را به دست بیاوریم./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز