جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
قدم زدن در طبقات مختلف این فروشگاه، مفاهیمی چون آشپزخانه نیم میلیاردی را بهتر معنا می کند چراکه ست کامل لوازم آشپزخانه این فروشگاه که ترکیبی از برند MarchiCucine وMiele (میله) است، از حوالی 400 میلیون تومان تا 560 میلیون تومان قیمت دارد
کد خبر: ۳۱۵۷۴
پای لوازم آشپزخانه لاکچری هم به تهران باز شد/ از یخچال 145 میلیون تومانی تا ست آشپزخانه نیم میلیاردی!

تیتر20 - مفهوم لاکچری ابتدا از فرانسه آغاز شد و زمانی که به انگلستان رسید بار منفی زیادی پیدا کرد که در آن دوران به معنای مصرف‌گرایی و اختلاف طبقاتی بود. با گذشت زمان، اوایل قرن 17 مفهوم منفی لاکچری آرام‌آرام تغییر کرده و اشراف تمایل زیادی به این سبک نشان دادند.

پای لوازم آشپزخانه لاکچری هم به تهران باز شد/ از یخچال 145 میلیون تومانی تا ست آشپزخانه نیم میلیاردی!

مفهوم لوکس بودن در کشورمان نیز طی سالهای گذشته، تغییرات زیادی کرده و درعین‌حال به‌عنوان یک سبک زندگی با ابعاد مختلف، جای خود را در زندگی افراد حتی در طبقات متوط و پایین جامعه باز کرده و به نظر می‌آید که رشد فروش کالاهای لوکس در کشورمان علی رغم شرایط سخت اقتصادی، ادامه‌دار بوده و خیال توقف هم ندارد.

از جمله موضوعاتی که کمتر به آن پرداخت هشده، لوازم آشپزخانه لوکس است که به علت نام خاص برندهای آن یا جزییات قیمت این لوازم، کمتر کسی از آن مطلع است بخصوص انکه وقتی سخن از آشپرخانه ای می کنیم که قیمت لوازم آن بیش از نیم میلیارد تومان آب بخورد.

سوژه این موضوع را یکی از خوانندگان صبحانه در اختیارمان گذاشت که حکایت از آن داشت که فروشگاهی در منطقه ولنجک تهران، اقدام به عرضه و فروش محصولات لوکس آشپزخانه برای لاکچری نشینان و هزینه کنان پایتخت کرده است که قیمت اجناس ان، با برخی تصورات ذهنی و اطلاعات قبلی اکثر اقشار جامعه، سنخیت ندارد.

قدم گذاشتن در این فروشگاه لوکس همان و مشاهده یخچال هایی با قیمت هایی بیش از 100 میلیون تومان همان. وقتی از فروشنده این محصولات، نوع و برند یخچال مذکور را سوال میکنیم، پاسخ می دهد که یخچال مذکور از جمله تولیدات خاص برند مشهور ایتالیایی یعنی MarchiCucine یا اصطلاحا "مارکی کوچینه" است که نمونه سفید و خاص آن 145 میلیون تومان قیمت دارد اما تخفیفاتی برای خریدار در نظر گرفته می شود.

قدم زدن در طبقات مختلف این فروشگاه، مفاهیمی چون آشپزخانه نیم میلیاردی را بهتر معنا می کند چراکه ست کامل لوازم آشپزخانه این فروشگاه که ترکیبی از برند MarchiCucine وMiele (میله) است، از حوالی 400 میلیون تومان تا 560 میلیون تومان قیمت دارد و این بار تخفیفات خوبی در صورت پسندیدن این ست کامل، در نظر گرفته می شود.

البته در این فروشگاه می توان لوازمی از برند مشهور دیالما براون را نیز مشاهده کرد که ظروف کوچک، سینی ها و حتی برخی قاب هایی که به نظر، ارزش چندانی ندارند، میلیون ها تومان قیمت گذاری شده اند. کمپانیدیالما براون نیز در سال 2007 بر پایه تجربه گروه مارکی که در زمینه آشپزخانه لوکس از پیشگامان بین المللی بوده، در ایتالیا تاسیس شده است./صبحانه انلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز