جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
بسیاری از افرادی که قصد سفر و مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند، راهکارهای مختلفی را برای گرفتن اقامت پیش روی خود دارند.
کد خبر: ۳۲۵۵۹
کشورهایی که با خرید خانه به شما گذرنامه جدید می دهند!

تیتر20 - بسیاری از افرادی که قصد سفر و مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند، راهکارهای مختلفی را برای گرفتن اقامت پیش روی خود دارند. یکی از این روش ها، مهاجرت از طریق خرید ملک و در نتیجه گرفتن پاسپورت و گذرنامه جدید از آن کشورها است. تعداد کشورهایی که در جهان با چنین امکانی به خریدار خانه، اجازه اقامت و حتی گاهی کارت شهروندی می دهند، حدود ۳۰ کشور است که مجله الی گشت در این مطلب آن ها را به شما معرفی می نماید. برای مهاجرت از طریق خرید ملک می توانید شانس خود را برای گرفتن اقامت دائم این کشورها بالا ببرید.

از جمله جزایر زیبای دنیا که هر کسی آرزوی سفر به آن را دارد، جزیره فیجی در اقیانوس آرام جنوبی است که همواره سواحل زیبای آن را در تصاویر تلویزیونی و فیلم ها و عکس ها دیده اید. فیجی از آن کشورهایی که به راحتی با سرمایه گذاری و خرید ملک در آن می توانید گذرنامه و پاسپورت جدید خود را برای ورود به این کشور دریافت کنید. برای مهاجرت از طریق خرید ملک در این کشور باید حتما و حداقل سرمایه‌گذاری ۱۲۵ هزار دلار آمریکا را در این کشور بر روی ملک خریداری شده انجام داده باشید. پس از خرید ملک در این کشور می توانید اقامت دائم را دریافت کنید. اگر پس از انجام تمام این کارها، توانستید به مدت حداقل ۵ سال در این کشور اقامت داشته باشید، به شما کارت شهروندی نیز داده می شود. یادتان باشد که برای رفتن به این جزیره باید بلیط هواپیما و پرواز خود را تهیه نمایید که این موضوع به نوبه خود نیازمند گرفتن ویزای این کشور نیز می شود. برای رفتن به این جزیره باید ویزاهای مورد نیاز آن را بگیرید.

کلمبیا | Colombia
کلمبیا شمال غربی‌ترین کشور در آمریکای جنوبی و یکی از گزینه ها در لیست این ۳۰ کشور دنیاست. اگر قصد مهاجرت به کلمبیا را دارید، می توانید با خرید ملک در این کشور، اقامت دائم بگیرید. برای مهاجرت از طریق ملک در کلمبیا می توانید با خرید خانه ای به مبلغ ۱۵۰ هزار دلار و سرمایه‌گذاری ۲۳ هزار دلار در یک کسب و کار اقامت این کشور را دریافت نمایید.

فیجی
برزیل | Brazil
برزیل نیز همانند کلمبیا از جمله کشورهایی است که مهاجرت از طریق خرید ملک در آن بسیار ارزان است. برای دریافت اقامت دائم برزیل به حداقل سرمایه ۱۶۰ هزار دلاری باشد. این مبلغ را می توانید برای خرید ملک یا راه اندازی کسب و کار جدید هزینه کنید.

دومینیکا | Dominica
دومینیکا یکی از کشورها در سواحل گارائیب است که به دلیل مناظر زیبا و سواحل شنی با آب های نیلگونش معروف شده است. هر چند که معروفیت بیشتر خود را مدیون فیلم های هالیوودی نیز هست. با سرمایه گذاری و خرید ملک در دومینیکا می توانید ویزای این کشور را هم دریافت کنید. در مقرراتی که برای مهاجرت از طریق خرید ملک این کشور آمده است، نیاز به سرمایه گذاری مبلغ ۲۰۰ هزار دلار است.

پاناما | Panama
از جمله دیگر کشورهایی که در قاره آمریکا قرار گرفته اند، کشور پاناما است که برای افراد بازنشسته بسیار مناسب است. این کشور هیچ گونه محدودیتی برای صدور مجوز اقامت ندراد. برای مهاجرت از طریق خرید ملک در پاناما باید حداقل مبلغی به اندازه ۲۰۰ هزار دلار را سرمایه گذاری نمایید.

وانواتو | Vanuatu
کشور وانواتو نیز از آن جزیره های رویایی است که هر کسی آرزوی اقامت در آن را دارد. در این کشور نیز، می توانید با سرمایه گذاری حدود ۲۰۰ هزار دلار اقامت و حق شهروندی آن را دریافت نمایید. برای مهاجرت از طریق خرید ملک به وانواتو به راحتی و بسیار سریع به شما حق شهروندی و داده می شود.

دبی | Dubai
با حداقل سرمایه گذاری به مبلغ ۲۷۲ هزار دلار برای خرید ملک و مبلغ ۲۰ هزار دلار در کسب و کار می توانید اقامت کشور امارات و دبی را هم دریافت کنید. اگر مهاجرت از طریق خرید ملک را برای دبی در نظر دارید، می توانید ویزای طلایی دبی را دریافت کنید.

سنت لوسیا  Saint Lucia
اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای ممهاجرت به کشوری همانند سنت لوسیا اقدام می کنید، باید یک سری کارها را انجام دهید. از جمله این کارها، سرمایه گذاری مبلغ ۳۰۰ هزار دلار برای خرید ملک و مبلغ ۱۰۰هزار دلار برای کمک مالی به صندوق ثروت این کشور است. با این شرایط می توانید برای مهاجرت از طریق خرید ملک در سنت لوسیا اقدام نمایید که به شما پاسپورت و اقامت دائم داده می شود.

یونان | Greece
در لیست این ۳۰ کشور، کشور یونان نیز قرار دارد. شما حتی اگر عضو اتحادیه اروپا هم نباشید با سرمایه گذاری و خرید ملکی در این کشور با حداقل مبلغ ۳۰۰ هزار دلار اقامت خواهید گرفت. با ۷ سال زندگی در این کشور می توانید حق شهروندی یونان را نیز دریافت نمایید. همچنین برایتان امکان زندگی و کار در دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا وجود دارد.

لتونی | Latvia
کشور لتوانی برای افرادی که جزو شهروندان اتحادیه اروپا نباشند، ویزای طلایی صادر می نماید. برای اینکه بتوانید چنین ویزایی را دریافت کنید باید مبلغ ۳۲۷ هزار دلار یا بیشتر را در این کشور سرمایه گذاری نمایید.در ویزای طلایی به شما اجازه اقامت ۵ ساله در کشور لتونی داده می شود و اگر برای مدت زمان ۱۰ سال در این کشور بمانید، می توانید حقوق شهروندی دریافت نمایید.

گرانادا | Granada
گرانادا هم نام شهری در اسپانیا و هم نام جزیره ای خیال انگیز در میان دریای کارائیب و در شمال ونزوئلا و جنوب شرقی میامی است. منظطور از گرانادا در این متن، کشور گرانادا در دریای اقیانوس آرام است که شرایط مقرون به صرفه ای را برای کسانی که قصد مهاجرت از طریق خرید ملک را دارند، فراهم می آورد. برای این نوع مهاجرت می بایستی مبلغ ۳۵۰ هزار دلار در خرید ملک سرمایه گذاری کنید یا مبلغ ۲۰۰ هزار دلار خانه بخرید یا ۲۰۰ هزار دلار به صندوق دولتی این کشور کمک مالی نمایید.

مجارستان | Hungary
با سرمایه گذاری و خرید ملکی به مبلغ حداقل ۳۵۶ هزار دلار می توانید در کشور مجارستان اقامت بگیرید. البته اگر می خواهید جزو شهروندان مجارستانی شوید، باید حداقل به مدت ۸ سال پیاپی در این کشور اقامت داشته باشید.

بلژیک | Belgium
از جمله کشورهای اروپایی که مهاجرت از طریق خرید ملک در آن بسیار آسان بوده، بلژیک است. شرایط دریافت اقامت در این کشور زیاد سخت گیرانه نیست و شما حتی با داشتن تحصیلات عالی به راحتی می توانید به این کشور مهاجرت نمایید. در این میان، افراد غیر نظامی و کسانی که جزو اتحادیه اروپا  نیستند، می توانند با سرمایه گذاری و خرید ملک به مبلغ حداقل ۴۱۶ هزار دلار در بلژیک اقامت بگیرند. پس از اقامت در این کشور به مدت ۵ سال، می توانید شهروند بلژیک شوید.

سنت کیتس و نویس | Saint Kitts and Nevis
برای مهاجرت از طریق خرید ملک و گرفتن اقامت در این کشور باید مبلغ ۴۰۰ هزار دلار هزینه نمایید. به راحتی و با خرید ملک در این کشور می توانید حقوق شهروندی دریافت نمایید و در نهایت به شما پاسپورت جدید داده می شود.

 آنتیگوا بارا بودا | Antigua and Barbuda
در این کشور نیز همانند کشور سنت کیتس نویس می‌بایست حداقل ۴۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری کنید.

آندورا | Andorra
از عجیب ترین قوانین مهاجرت و شهروندی را کشور آندورا دارد. با خرید ملکی با حداقل مبلغ ۴۷۵ هزار دلار در این کشور به شما اجازه اقامت داده می شود. البته اگر جزو اعضای اتحادیه اروپا نباشید! گرفتن این اقامت، فعالیت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را تضمین نمی‌کند و برای دریافت حق شهروندی باید به مدت ۲۰ سال در این کشور زندگی کنید.

باهاماس | Bahamas
برای مهاجرت از طریق خرید ملک در باهاماس می بایست مبلغی به اندازه ۵۰۰ هزار دلار را در این کشور سرمایه گذاری نمایید. در نتیجه به شما ابتدا اقامت دائم باهاماس داده می شود و اگر ۱۰ سال در اینجا زندگی نمایید، می توانید گذرنامه باهاماس را دریافت نمایید.

ایالت متحده | USA
برای مهاجرت از طریق خرید ملک به آمریکا تنها می توانید موفق به دریافت گرین کارت این کشو شوید و به شما حقوق شهروندی تعلق نمی گیرد. برای سرمایه گذاری در این کشور نیاز به حداقل مبلغ ۵۰۰ هزار دلار دارید.

موریس | Mauritius
موریس از جمله کشورهایی است که به سختی اقامت به افراد می دهد و همچنین بسیار گران است. اگر فردی برای ادامه تحصیل یا زندگی در مدت کوتاه قصد مهاجرت از طریق خرید ملک را داشته باشد، می تواند برای کشور موریس اقدام نماید. موریس را مقصدی تفریحی برای ثروتمندان جهان است. برای این منظور باید ۵۰۰ هزار دلار در ملک این جزیره سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید اقامت ۲ ساله آن را دریافت نمایید.

 مونته نگرو | Montenegro
برای خرید ملک در کشوری همانند مونته نگرو  باید مبلغ ۵۹۵ هزار دلار سرمایه‌گذاری نمایید. با این روش می توانید حق شهروندی و اقامت این کشور را دریافت نمایید.

ایرلند | Ireland
برای اینکه بتوانید به ایرلند مهاجرت نمایید، یکی از روش های دریافت پاسپورت جدید خرید ملک در این کشور است. با  سرمایه گذاری مبلغ حداقل ۵۹۵ هزار دلار در اموال، کسب و کار و اوراق قرضه ایرلند می توانید اجازه اقامت دائم این کشور را دریافت نمایید. اگر پس از آن به مدت ۵ سال در این کشور زندگی کنید، به شما کارت شهروندی داده می شود.

اسپانیا | Spain
برای مهاجرت از طریق خرید ملک به اسپانیا می بایست مبلغ ۵۹۵ هزار دلار را برای خرید خانه پرداخت نمایید. از مزایای این نوع مهاجرت این است که متقاضیان پس از دریافت اقامت اسپانیا می توانند حتی برای کار و زندگی به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز بروند.

پرتغال | Bulgaria
شرایط اقامت در پرتغال همانند کشور اسپانیا است. با این شرط که اگر به مدت شش سال در این کشور زندگی کنید می توانید جزو شهروندان پرتغال شوید.

بلغارستان | Bulgaria
برای مهاجرت از طریق خرید ملک به بلغارستان می توانید با مبلغی به ارزش ۵۹۵ هزار دلار کارهای خود را انجام دهید. در نتیجه آن عضو اتحادیه اروپا می شوید و می توانید حتی برای کار به دیگر کشورهای اتحادیه اروپا بروید. اگر به مدت ۵ سال در این کشور زندگی کنید، به شما کارت شهروندی بلغارستان نیز داده می شود.

سوئیس | Switzerland
سوئیس به اتباع خارجی که برای مهاجرت از طریق خرید ملک اقدام می کنند، پاسپورت و گذرنامه جدید می دهد. برای دریافت حقوق شهروندی باید ۱۲ سال در این کشور اقامت داشته باشید.

ترکیه | Turkey
ترکیه نیز جزو این لیست است. با خرید ملک و خانه ای به اندازه یک میلیون دلار می توانید اقامت ترکیه را دریافت کنید. اگر هم ۳ سال در این کشور اقامت داشته باشید، جزو شهروندان این کشور می شوید.

مالت | Malta
با سرمایه‌گذاری مبلغ ۱.۱ میلیون دلار یا بیشتر در این کشور، اقامت دائم و گذرنامه اتحادیه اروپا را دریافت می نمایید.

موناکو | Monaco
از جمله کشورهای کوچک دنیاست که به افرادی که قصد مهاجرت از طریق خرید ملک را داشته باشند اجازه اقامت و پاسپورت جدید می دهد. با سرمایه گذاری ۱.۲ میلیون دلار در این کشور، در اموال و یا سپرده بانکی می توانید چنین شرایطی را دریافت کنید. بعد از ۱۰ سال اقامت در موناکو هم حق شهروندی دریافت می کنید.

ایتالیا | Italy
برای مهاجرت از طریق خرید ملک در ایتالیا باید مبلغ ۱.۲ میلیون دلار و یا بیشتر را در ملک های با منافع عمومی یا در یک پروژه بازسازی تاریخی سرمایه‌گذاری کنید.

قبرس | Cyprus
برای دریافت اقامت و حقوق شهروندی قبرس می بایست حداقل مبلغ ۲.۴ میلیون دلار یا بیشتر را صرف خرید ملک نمایید./الی گشت
ارسال نظرات
موضوعات روز