جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵
قرار است به زودی ساخت پروژه عظیمی در نزدیکی هتل مشهور برج العرب آغاز شود.
کد خبر: ۳۳۵۹۸
آغاز ساخت برج جدید دبی در نزدیکی برج العرب

تیتر20 - شرکت دبی هلدینگ نام شرکت ساخت و ساز و سرمایه گذاری اماراتی است که توسط محمد بن راشد آل مکتوم اداره می شود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر دبی قرار دارد و تاکنون پروژه های عظیمی را در شهرهای مختلف امارات انجام داده است. آخرین خبر مربوط به پروژه عظیمی است که این شرکت قصد دارد به زودی در نزدیکی هتل مشهور برج العرب آغاز کند.

شرکت دبی هلدینگ توسط محمدبن راشد آل مکتوم در سال ۲۰۰۴ راه اندازی شده است و هم اکنون دارای ۲۶ شرکت تابعه و شرکت زیرمجموعه است. در منطقه مرکزی جمیرا دبی، برج بلندی به ارتفاع ۵۵۰ متر ساخته خواهد شد که «برج جمیرا» نام خواهد گرفت. طبقه بیانیه ای که توسط این شرکت منتشر شده است در قسمت مرکزی جمیرا، برج بلندی به نام برج جمیرا (Burj Jumeira) ساخته می‌شود که حدود ۵۵۰ متر ارتفاع خواهد داشت. این پروژه عظیم به زودی آغاز خواهد شد و طبق برنامه ریزی ها و پیش بینی های انجام شده فاز اولیه‌ آن در سال ۲۰۲۳ تکمیل خواهد شد.

ساخت برج جدید دبی
این پروژه که در منطقه الصفوح دبی ساخته می‌شود شامل بخش‌ های مختلف مثل بخش های مسکونی، فضاهای اداری و همچنین چندین هتل خواهد بود. این برج چندین سکوی بازدید خواهد داشت که ازطریق آن‌ها،‌ بازدیدکنندگان می‌توانند چشم‌اندازی بی نظیر و ۳۶۰ درجه از شهر دبی داشته باشند. پیش از این نیز اقداماتی در جهت توسعه‌ی این فضاها شکل گرفته است.

این پروژه عظیم در راستای سیاست‌های شرکت دبی هلدینگ برای ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خارج از کشور اجرا می‌شود. این شرکت بعد از بحران دارایی خود چندین سال تمرکزش را روی فروش دارایی‌ها و تغییر شرایط بدهی‌  هایش قرار داده بود. دبی هلدینگ که مالک گروه دبی پراپرتیز (Dubai Properties Group LLC) و شرکت هتلداریِ گروه جمیرا (Jumeirah Group LLC) است، یکی از سه هلدینگ دولتی اصلی در امارات متحده عربی به حساب می آید.

پروژه جدید دبی
با این حال، دبی هلدینگ این پروژه را به‌عنوان یک سرمایه ‌گذاری بلند مدت آغاز کرده و به نظر می‌رسد که این پروژه باعث می ‌شود تا رکود این شرکت به مدت طولانی تری ادامه داشته باشد و در این میان، خانه‌ های جدیدی به بازار عرضه می ‌شوند. لازم به ذکر است که ارزش مناطق مسکونی دبی از بیشترین مقدار خود در سال ۲۰۱۴، حدود ۲۵ درصد کاهش داشته که ده درصد آن مربوط به سال گذشته بوده است. شرکت آمریکایی Jones Lang LaSalle انتظار دارد که ارزش این دارایی ها تا پایان امسال، ۵ تا ۱۰ درصد کاهش یابد. برج العرب قرار است میزبان رویدادهای بسیار بزرگ باشد و در کنار آن، به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا ورزش‌های خطرناک را در اینجا تجربه کنند.

برج العرب
پیش از این نیز پروژه‌های عظیمی توسط هلدینگ دبی و گروه جمیرا انجام شده است که در رشد و توسعه گردشگری این کشور تاثیر به‌سزایی داشته است. گروه جمیرا مالک پروژه‌های مشهور و بزرگی چون برج العرب، مدینه جمیرا و پارک آبی وایلد وادی است که جزء جاذبه های گردشگری محبوب و پرطرفدار دبی محسوب می شوند./ bloomberg.com/الی گشت
ارسال نظرات
موضوعات روز