يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
از 8 محصول جدید در عرصه بانکداری دیجیتال شامل اپلیکیشن 60، سککوک، کارت ملی هوشمند، ویدئو بام، ملی فاند، ملی پلاس، ملی بازار و بام ارزی بانک ملی رونمایی شد.
کد خبر: ۳۳۸۶۸
رونمایی از جدیدترین دستاوردهای بانک ملی در دومین رویداد ملی شو

تیتر20 - رویداد ملی شو 2 با هدف ارائه آخرین دستاوردهای فناورانه بانک ملی ایران، بعداز ظهر امروز با حضور محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد، مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس و نیز جمعی از مدیران ارشد نظام بانکی در محل شعبه مرکزی این بانک برگزار و از 8 محصول جدید در عرصه بانکداری دیجیتال شامل اپلیکیشن 60، سککوک، کارت ملی هوشمند، ویدئو بام، ملی فاند، ملی پلاس، ملی بازار و بام ارزی رونمایی شد.

همچنین در حاشیه این مراسم،  30 استارت آپ مرتبط با بانک ملی، محصولات را در قالب نمایشگاهی به بازدیدکنندگان معرفی نمودند.

در این مراسم مدیرعامل بانک ملی، دکتر حسین زاده با اشاره به اینکه بانک ملی به آحاد ملت ایران تعلق دارد و همواره موسسه ای نهادساز بوده، گفت: رونمایی از رویداد امروز در راستای سیاستگذاری های بانک مرکزی است، و نظیر محصولات بانکداری الکترونیک امروز در سیستم بانکی ایران، نه تنها در منطقه بی نظیر است بلکه در تنوع و کارایی به محصولات بانکی کشورهای پیشرفته طعنه می زند.

به گفته وی، آن چه در دومین «ملی شو» عرضه شده، تنها بخش کوچکی از توانمندی های این بانک است، به طوری که قرار است هر سال در رویدادهای مشابه، تازه ترین دستاوردها و توانمندی های این بانک در معرض دید مخاطبان قرار داده شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران، با تاکید بر این مطلب که حجم گسترده این محصولات عامل اصلی برپایی رویداد «ملی شو» بوده است، خاطرنشان کرد: طبیعی است که این میزان محصول باید در یک نمایشگاه اختصاصی عرضه می شد و از سوی دیگر، اکنون «ملی شو» به یک برند ارزنده زیرمجموعه بانک ملی ایران تبدیل شده است.

همچنین در این مراسم دکتر فرهاد دژپسند، ضمن تقدیر از دستاوردهای ارزنده بانک ملی در دوران اخیر خصوصا در زمینه بانکداری الکترونیک، گفت: بانک ملی به ویژه در دهه ٤٠ سرآمد بسیاری از تحولات بود و امروز در آستانه ٩٠ سالگی جوانگرایی و مدرن شدن را سرلوحه قرار داده است. در واقع این بانک نشان داد می‌توانیم از جوانان برای تحول استفاده کرده و قدرت جلب تحولات دیجیتال را داشته باشیم.

وی با اشاره به سرعت بخشی به توسعه فناورانه و استفاده از اقتصاد هوشمند افزود: بانک ملی در بانکداری الکترونیک گام های بزرگی برداشته اما باید از این مسیر هم عبور کرده و به سمت بانکداری دیجیتال رفت تا به سمت اقتصاد دیجیتال برود.این تحولات نوین از جمله سامانه سککوک می‌تواند نوید بخش تجارت الکترونیک و اقتصاد هوشمند به معنای راهبردی باشد.

وی در پایان تاکید کرد: بانک ملی با قدمت بالا و توانمندی زیاد و نیز  استفاده از استارتاپ های جوان می تواند خدمات بزرگی برای کشور فراهم کند.

همچنین در این مراسم، مسعود پزشکیان نائب رییس مجلس ضمن تشکر از دستاوردهای بانک ملی در این رویداد، گفت: باید به این موضوع توجه ویژه ای شود که برای بهره گیری و استفاده از این دستاوردها باید داده ها و شبکه های موجود را در جهت شفاف سازی اطلاعات مالی و جلوگیری از فساد و تخلف به هم متصل نماییم و هویت افراد را در تمام مبادلات احراز و مشخص نماییم.

همچنین در این مراسم ضمن معرفی سایر محصولات بانکی، از نخستین ربات هوشمند بانک ملی با نام آلفا نیز رونمایی شد.

ارسال نظرات
موضوعات روز