جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
تیتر20//
سیلاب نوروزی امسال اگرچه ویرانگر بود و ایرانی ها را عزادار کرد، اما بار دیگر همبستگی آنها را (در قالب کمک های بی دریغ و همدردی مادی و معنوی) نشان داد و در این همبستگی، نام شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) نیز به چشم آمد.
کد خبر: ۳۴۵۰۱
آزمون سیلابی ایساکو در نوروز 98

تیتر20 - ایساکو که بنا به ماموریت ذاتی و تعریف شده خود، در ایام تعطیلات طرح های امدادی را به اجرا درآورد و همسفر مسافران شد، در ماجرای سیلاب ها نیز خودی نشان داد و در کنار هموطنان مصیبت زده قرار گرفت. ایساکویی ها به دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، همزمان با طرح امداد نوروزی، مناطق سیل زده را نیز تا حد امکان تحت پوشش امدادی خود قرار دادند و دوشادوش سایر نهادها و مردم، به کمک سیل زدگان شتافتند.

 در واقع مدیران ایساکو ماموریتی مضاعف را در نوروز امسال بر خود واجب دیدند و در کنار آسیب دیگان از سیل ویرانگر 98 ماندند تا کمی از آلام آنها بکاهند.

هرچند ایساکو به عنوان شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، وظایفی مشخص و تعریف شده دارد و با محدودیت هایی نیز (بیشتر از جنبه نیروی انسانی و مباحث مالی) دست به گریبان است، با این حال سیل نوروز 98 جایی برای این گونه خط کشی ها باقی نگذاشت و همان طور که شهروندان از گوشه و کنار کشور خود را به مناطق سیل زده رسانده و هر کاری از دست شان بر می آمد، انجام دادند، ایساکو نیز همان را کرد که باید می کرد. 

آن طور که در خبرها داشتیم، در پی وقوع حادثه سیل در مناطق مختلف کشور،مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دستور داد علاوه بر ده ها اکیپ مستقر در طرح امداد نوروزی این خودروساز، 29 اکیپ اختصاصی دیگر نیز تجهیز شده و راهی مناطق سیل زده از جمله، گلستان، شیراز، پل دختر، خرم آباد و اهواز شوند.

 این گونه اقدامات هرچند در ساختار وظایف شرکت های امدادی و کلا خودروسازان، تعریف نشده، اما در مقاطح حساسی نزول بلایای طبیعی، در شمار اقدامات اجتماعی آنها رخ می نمایاند

آزمون سیلابی ایساکو در نوروز 98.

 ایساکو به رسم هر سال، جاده های کشور را تحت پوشش قرار داد تا مسافرانی را که خودروشان در راه مانده یا نقص فنی پیدا کرده، پوشش امدادی دهد و نگذارد شیرنی سفر به تلخی گراید. اینکه مشتریان تا چه اندازه از عملکرد امدادی ایساکو در نوروز 98 رضایت داشته اند، پرسشی است که پاسخ آن تا چندی دیگر مشخص خواهد شد و بنابراین باید منتظر ماند و دید سطح رضایتمندی در چه حدی بوده است. 

امدادهای جاده ای، ماموریت ذاتی و نخست ایساکو در نوروز 98 بود که کم و کیف آن اعلام خواهد شد، اما ماموریت دوم بسیار ناگهانی ایجاد و آبی پوشان را در معرض آزمونی انسانی گذاشت. 

ایساکو به نوعی توانست با تجهیز اکیپ های اختصاصی در مناطق سیل زده، به سهم و نوبه خود از آلام سیل زدگان بکاهد، اگرچه دردها بسیار زیاد است و وصف نشدنی.

 حضور مضاعف ایساکو در مناطق سیل زده اما در شرایطی صورت گرفت که این شرکت نیز مانند دیگر بخش های خودروسازی کشور با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند. این در حالی است که مصیب بزرگ سیل، جای فکر کردن به اعداد و ارقام را باقی نگذاشت و ایساکویی ها را مانند دیگر شهروندان ایرانی راهی شیراز و اهواز و گلستان و خرم آباد و پلدختر و ... کرد.

 شاید اگر خودروسازی تحریم نبود و با مشکلات اقتصادی و کمبود نقدینگی دست و پنجه نرم نمی کرد، ایساکو سهم بیشتری در کمک به سیل زدگان برای خود برمی داشت، اما به هر حال مشکلات کم نیست و اجازه مانوری بیش از اینها را به خودروسازان و زیرمجموعه های امدادی شان نمی دهد.
 

ارسال نظرات
موضوعات روز