جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۶
بعد از اخراج سرمربی استقلال و ایرادی که به نحوه اخراج وجود داشت مدیران میانی این باشگاه به اختلاف نظر رسیدند.
کد خبر: ۳۴۶۳۶
تیتر20 -  وینفرد شفر بعد از بازی با پدیده از استقلال اخراج شد و روز گذشته هم در تمرینات این تیم حضور نداشت البته از ورود وی به تمرین ممانعت شد تا موج جدیدی در مورد این رفتار در فضای رسانه ای کشور منتشر شد و واکنش های زیادی را از مسئولان و هواداران و ... به همراه داشت.

از درون باشگاه استقلال خبر می رسد که برخی از مدیران از اینکونه اخراج شفر و تعجیل در تعلیق وی ناراحت هستند و معتقدند نباید در مورد او عجله می کردند و باید در نهایت آرامش در فرصت مقتضی به همکاری شفر و استقلال پایان می دادند.

این اختلاف نظر در حالی است که داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در مورد این اتفاق مدعی است که مدیران استقلال در مورد سال سوم قرارداد شفر باید پاسخگو باشند.

دقیقا اختلاف مدیران استقلال هم در مورد اخراج شفر به همین موضوع اشاره دارد که استقلال باید هزینه سنگینی را برای این تصمیمی بپردازد.

این اختلافات به احتمال فراوان پای افتخاری را به پرونده شفر باز می کند و در نهایت کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی نیز ماجرا را رصد خواهد کرد./باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
موضوعات روز