شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۱
روش های آرایش با عینک

تیتر20- در کشور ما مد شده است که تا یک کم چشممان ضعیف شده باشد سریع برای لیزیک اقدام کنیم. خودمان،پدرها و مادرهایمان و بقیه با این استدلال پیش می روند که دختر است! نباید جای عینک روی صورتش باشد! یا این که عینک زیباییش را کم می کند!


اما اگر بدانید که با عینک هم چقدر می توانید زیبا به نظر بیایید خود تان را در معرض اشعه هایی که نمی دانید ۳۰ سال آینده چه بر سرتان می آورد قرار نمی دهید. در این مطلب می خواهیم چندین آرایش را که با عینک زیبا به نظر می آیند را برای شما معرفی کنیم.
آرایشی که با عینک می خواهید انجام دهید کاملا باید با آرایش های دیگرتان متفاوت باشد.


آرایش با عینک یک هنر است و باید به نکلات زیادی در این رابطه اهمیت هیم. قدم اول برداشتن ابروهای خود و مدل دادن به ابروهایتان با توجه به عینک روی چشمتان است. باید ابرو ها را جوری آرایش دهید که همراستا با فرم فریم عینکتان باشد.

قدم بعدی دقت بر روی آرایش چشمتان است. مدادی که برای چشمتان انتخاب می کنید می بایست از روزهای دیگرتان ضخیم تر باشد. دلیلش این است که ساختار شیشه عینکتان چشم و آرایش چشمتان را کوچکتر نشان می دهد و با این کار می توانید این مشکل را حل کنید.


وقتی می خواهید سایه بر روی صورتتان بزنید سعی کنید از رنگ های خنثی استفاده کنید. طیف رنگ های خنثی سفید،سیاه،خاکستری ،بژ،شیری و قهوه ای است. پس سعی کنید از این رنگ ها برای سایه استفاده کنید تا صورتتان زیبایی خاصی را داشته باشد.

برای استفاده از رژ لب سعی کنید جسورانه رنگ را انتخاب کنید. به این عکس نگاه کنید و ببینید ترکیب عینک و رنگ لب چقدر زیبا شده است. سعی کنید رنگ های جیغ را برای صورتتان انتخاب کنید و ترکیب زیبایی را در تلفیق بین عینک و لب هایتان بدهید.

اگر خواستید عینکتان را عوض کنید عینک هایی با فریم چشم گربه ای می تواند یک انتخاب خوب باشد. حتما این مدل از عینک را امتحان کنید و ببینید که آرایش با این عینک ها چقدر می تواند شما را جذاب کند.

برای بهتر شدن آرایشتان با عینک سعی کنید از ریمل بیشتر از حالات عادی استفاده کنید. در ابتدای مطلب هم به شما گفتیم که شیشه عینک ساختاری دارد که چشم را از حالت عادی کوچکتر نشان می دهد پس استفاده از ریمل بیشتر می تواند این مشکل را نیز حل کند.


استفاده از فریم عینک در نوع آرایش و زیبایی شما نقش مهمی ایفا می کند. فریم های پهن تر می تواند حالت زیبا تری را به شما و آرایشتان بدهد. پس حدالامکان سعی کنید از فریم های ظریف استفاده نکنید و یا حداقل برای مهمانی ها استفاده نکنید.

سعی کنید رژ گونه شما روشن باشد تا فریم عینک و رنگ آرایش چشم و همچنین رژ لبتان را برجسته تر نشان دهد.این مورد نیز بسیار به زیبایی شما کمک شایانی خواهد کرد. / سپید برفی

 

ارسال نظرات
موضوعات روز
پرسش