جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
جلسه با بشار رسن به نتیجه نرسید
هافبک عراقی پرسپولیس با اعلام نارضایتی بابت بی توجهی باشگاه،راهی عراق شد.
کد خبر: ۳۴۹۱۳
تیتر20 -  بشار رسن که در پایان دومین فصل حضورش در پرسپولیس هنوز به توافقی در زمینه اجرای تمدید قراردادش دست نیافته، صبح امروز تهران را به مقصد بغداد ترک کرد؛ سفری که این بازیکن مدعی است با توجه به عدم تعهد مدیران تیم به مسائل مالی احتمالا بدون بازگشت خواهد بود.

 

هافبک عراقی پرسپولیس که هفته گذشته کتف خود را مورد عمل جراحی قرار داد، روز یکشنبه با حضور در باشگاه به دنبال بررسی شرایط مالی این فصل و توافق برای تمدید قرارداد بود که بی نتیجه باقی ماند و گفتگویش با ایرج عرب پالس مثبتی برای او نداشت.

 

بشار در شرایطی امروز تهران را ترک کرد که در خصوص آینده اش گفت: نمیخواستم و فکر نمیکردم شرایط اینگونه باشد. من طی ماه‌های اخیر هیچ تعهدی برای پرداخت مطالبات ندیدم. مساله ای که برای بازگشتم اکنون نمی‌توانم توضیحی بدهم و شاید به معنای این باشد که نمی‌خواهند.

 

بشار رسن در حالی از پرسپولیس جدا می‌شود که در دو فصل اخیر جزو بهترین بازیکنان این تیم بود و در اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس نیز، زمینه بازگشت تاریخی در مقابل الاهلی را فراهم کرد. او همچنین در روزهای محرومیت پرسپولیس نیز درخشان ظاهر شد و یکی از بهترین های تیمش در نیم فصل اول لیگ هجدهم بود.

 

هواداران پرسپولیس امیدوار بودند با تداوم حضور این بازیکن در تیمشان، قدرت هجومی خط هافبک پرسپولیس بیش از پیش نمایان شود امابدقولی مدیران، رسن را از پرسپولیس دور کرد.

 

همچنین در صورتی که او برای فصل آینده در پرسپولیس می‌ماند، قرمزها می‌توانستند با مبلغ خوبی این بازیکن را ترانسفر کنند چرا که طبیعتاً درخشش رسن در لیگ و آسیا، مشتریانی از حاشیه خلیج فارس را پای میز مذاکره می‌آورد. در واقع قرمزها از خروج او ضرر مالی نیز کردند. این در حالی است که رسن قرارداد خیلی سنگینی هم نداشت./ورزش3
ارسال نظرات
موضوعات روز