جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
تیتر20 بررسی می کند؛
ایساکو در دوران تحریم نیز توانسته سیر صعودی رضایتمندی مشتریان را حفظ کند و از تعهدات و خدمات جدید خیلی عقب نماند.
کد خبر: ۳۵۱۶۲
راز افزایش مستمر رضایت مشتریان ایساکو چیست؟

تیتر20 - شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) حتی این روزها که سایه سنگین تحریم، خودروسازی کشور را فرا گرفته، حول محور رضایت مشتریان می چرخد.

 می توان ادعا کرد که ایساکو در دوران تحریم نیز توانسته سیر صعودی رضایتمندی مشتریان را حفظ کند و از تعهدات و خدمات جدید خیلی عقب نماند.

 هرچند البته کماکان سطح خدمات دهی خودروسازان داخلی  در حوزه خدمات پس از فروش، از دنیا عقب است و راه درازی تا کسب رضایت حداکثری وجود دارد، با این حال به نظر می رسد با توجه به استانداردهای داخلی و شرایط حال حاضر کشور، ایساکو توانسته خود را در حوزه رضایتمندی بالا بکشد.  

اما راز این افزایش مستمر رضایتمندی مشتریان از ایساکو چیست؟ به نظر می رسد یکی از اصلی ترین دلایل این ماجرا، تعهد ایساکو به کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان در هر شرایطی حتی تحریم است.

 ایساکویی ها توانسته اند سیاست بهبود مستمر را در فرآیند خدمات پس از فروش اجرا کنند، آن هم با تکیه بر اقداماتی مانند عارضه یابی نمایندگی های غیر ممتاز، ارتقای شبکه خدمات، پیاده سازی سامانه های مجازی و همچنین استمرار تبلیغات در راستای اطلاع رسانی صحیح به مشتریان.

در این بین، طرح عارضه یابی از نمایندگی های غیر ممتاز با پذیرش بالا، یکی از رموز اصلی موفقیت نسبی ایساکو در کسب رضایت مشتریان به شمار می رود.

 در واقع ایساکو با این طرح توانسته مشکلات و چالش های موجود در نمایندگی های موردنظر را شناسایی و تا حد امکان و بر حسب انتظار مشتریان، رفع کند. 

طبعا هرچه نمایندگی های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، خدمات بهتر و کامل تری به مشتریان ارائه دهند، سطح رضایتمندی از شرکت مادر بالا می رود و این اتفاق مثبت برای ایساکو رخ داده است. 

ایساکویی ها اما توانسته اند فاصله فاحش خود با سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش را حفظ کنند، که این موضوع از استمرار رضایتمندی مشتریان حکایت دارد.آینده نگری و بکارگیری از فناوری های نوین در خدمات پس از فروش همچنین بازدیدها و سرکشی های مستمر مدیران ارشد ایساکو از شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر کشور از جمله رموز موفقیت ایران خودرو در افزایش رضایت مشتریان است.

 بنابر آمارهای موجود، ایساکو در حال حاضر فاصله ای ۲۰ امتیازی با رقبای خود دارد که اصلی ترین دلایل این موضوع، به عواملی مانند ارتقای شبکه خدمات پس از فروش و پیاده سازی سامانه های جدید در شبکه این شرکت  است.
 
در این بین، ارتقای شبکه خدمات پس از فروش نقش بسیار مهمی در استمرار رضایتمندی مشتریان از عملکرد ایساکو و حفظ فاصله این شرکت با رقبایش ایفا کرده است. 

در واقع ایساکو توانسته با ارتقای نمایندگی های خود چه در بعد کیفی و چه در بعد کمی، گوی سبقت را در حوزه رضایتمندی از رقبا برباید. 

اینکه شبکه خدمات پس از فروش ایساکو وسیع تر از گذشته شده و امکانات کمی و کیفی آن نیز افزایش یافته، تاثیر بسزایی در افزایش مستمر رضایتمندی مشتریان داشته است. 

از سوی دیگر اما اقدامات ایساکو در حوزه مجازی نیز توانسته این شرکت را در کسب رضایت مشتریان کمک کند. شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به خوبی اهمیت سامانه ها و اپلیکیشن های مجازی را در راستای بهبود عملکرد و ارائه خدمات بهتر و سریع تر به مشتریان، درک کرده و توانسته از این راه بر رضایتمندی مشتریانش بیفزاید.

 اینکه مشتریان ایساکو می توانند با استفاده از سامانه های مختلف، با این شرکت در ارتباط بوده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند، نکته بسیار مهمی در افزایش رضایتمندی آنها به شمار می رود و ایساکو به خوبی از آن بهره برده است. 

در نهایت اما اطلاع رسانی مستمر و جذاب نیز توانسته به بهبود رضایت مشتریان ایساکو کمک کند. این تبلیغات به خصوص در عرصه ایمنی قطعات، کمک کرد تا مشتریان به خوبی متوجه خطراتی که قطعات ناایمن برای آنها ایجاد می کرد، بشوند. 

ارسال نظرات
موضوعات روز