سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵
روند کاهشی قیمت گوشی تلفن همراه در بازار که از نیمه مرداد ماه آغاز شده است، در هفته جاری نیز تداوم یافت .
کد خبر: ۳۶۴۴۱
تیتر20 - فعالان بازار معتقدند در هفته های پیش رو تحت تاثیر کاهش قیمت دلار از یک سو و ورود گوشی های وارداتی با ارز دولتی به بازار از سوی دیگر قیمت ها روندی کاهشی به خود گرفته است. 

 میزان کاهش قیمت‌ها در برخی گوشی ها حتی بیش از یک میلیون تومان گزارش شده است. هر چند ریزش قیمت در دو برند آیفون و سامسونگ قابل ملاحظه است اما دیگر برندهای موجود در بازار گوشی تلفن همراه با تغییرات جدی قیمت روبرو نیستند. 

 در حال حاضر آیفون X با ظرفیت ۶۴ گیابایت  به قیمت ۱۲ میلیون و ۶۵۰هزار تومان عرضه می شود که در قیاس با هفته گذشته کاهشی برابر با پانصد هزار تومان را نشان می دهد . همچنین قیمت گوشی ۲۵۶ گیگ همین برند از ۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون و هشتصد هزار تومان رسید. 

 بر اساس این گزارش آیفون XR با ظرفیت ۶۴ گیگ ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت دار که در قیاس با هفته گذشته کاهشی برابر با یک میلیون و دویست هزار تومان را تجربه کرده است. 

 همین مدل با ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به ترتیب یک میلیون و ۱۵۰ و یک میلیون تومان را در بازار شاهد است. گوشی آیفون مدل XS نیز با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت به قیمت ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می شود که در مقایسه با هفته گذشته کاهشی برابر با یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان را تجربه کرده است. 

 گوشی سامسونگ مدل گلکسی نوت S۹ پلاس با ظرفیت ۲۵۶ گیگ از ۱۱ میلیون و دویست به ۱۰ میلیون و هفتصد هزار تومان رسید. سایر انواع این برند نیز بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را به خود دیده‌اند. /خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز