شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
تیتر20 بررسی می کند؛
قطعه ساز بزرگ کشور توانسته است در این سال ها در راستای بروزآوری و توسعه خطوط تولید خود از جمله خط رنگ خودرو قدم های بزرگی بردارد.
کد خبر: ۳۶۷۸۵
تحسین خارجی خط رنگ کروز

تیتر20 -  ازآنجاکه یکی از مهم ترین بخش های خطوط تولید خودروسازان و قطعه سازان، بخش مربوط به رنگ آنها است، یکی از ابرقطعه سازان کشور توانسته خط رنگی مجهز و به روز را در دل خود ایجاد کند.

صحبت از کروز است، قطعه ساز بزرگ کشور که توانسته در این سال ها در راستای بروزآوری و توسعه خطوط تولید خود قدم های بزرگی بردارد.

یکی از این قدم ها، خط رنگ این شرکت  است، خطی که توانسته تحسین شرکت های خودروساز خارجی مانند رنو و پژو فرانسه را برانگیزد.

این خط رنگ در آخرین بازدیدی که مسوولان رنو از آن داشته اند، به دلیل استفاده از تجهیزات به روز، با تحسین نمایندگان این شرکت روبرو شده است.

گفته می شود این خط رنگ، مجهزترین خط رنگ رباتیک در کشور به شمار می رود و از همین رو با استانداردهای خودروسازان خارجی نیز همخوانی دارد.

یکی از کارهای مهمی که در این خط انجام می شود، رنگ آمیزی سپر خودرو است. کروز توانسته با احداث و تجهیز این خط، علاوه بر استانداردهای داخلی، استانداردهای خارجی را (حداقل در سطح دو خودروساز بزرگ فرانسه) پاس کند.

نکته دیگر در مورد این خط رنگ، توانایی پاس کردن استانداردهای بین المللی در آینده (زمانی که تحریم لغو شوند و خودروسازان خارجی به ایران برگردند)، است. اینکه خودروساز سختگیری مانند رنو زبان به تحسین خط رنگ کروز گشوده، نشان می دهد این خط می تواند نظر مساعد برخی دیگر از خودروسازان خارجی را نیز جلب کند. 

به هر حال احتمال لغو تحریم ها علیه خودروسازی ایران در آینده وجود دارد و طبعا با رخ دادن این اتفاق، خارجی ها بار دیگر به کشور باز خواهند گشت تا همکاری های جدیدی را با شرکت های داخلی آغاز کنند.

وجود چنین خط رنگ مجهزی در کروز می تواند توان قطعه سازی کشور را بالا برده و خارجی ها را بابت همکاری با صنعت قطعه کشور، مجاب کند.       

ارسال نظرات
موضوعات روز