جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۵
تور استانبول را می‌توانیم به عنوان به صرفه‌ترین تورهای خارجی معرفی کنیم.
کد خبر: ۳۷۶۷۷
تیتر20 - تور استانبول را می‌توانیم به عنوان به صرفه‌ترین تورهای خارجی معرفی کنیم. ما در این مطلب قصد داریم نکاتی در رابطه به تورهای استانبول به شما بیان کنیم که ممکن است نمونه آن را در جایی پیدا نکنید.

۱. بهترین زمان برای سفر به استانبول؛ هدف سفر خود را مشخص کنید!

بهترین زمان سفر به استانبول را، فقط و فقط هدف سفر شما مشخص می‌کند. در صورتی که آب و هوا برای شما اهمیت دارد، بهتر است در بهار و تابستان به دنبال خرید تور استانبول باشید. اما اگر برای شما مهم است که هزینه زیادی برای اقامت پرداخت نکنید، قطعا باید پائیز و زمستان را برای سفر انتخاب کنید!



۲. بهترین راه‌حل کاهش قیمت تور استانبول؛ اول بلیط رفت و برگشت بخرید!

بهترین راه‌حل کاهش هزینه تور استانبول این است که بلیط رفت و برگشت هواپیما خود را حداقل ۳ الی ۴ ماه زودتر از زمان سفر خریداری کنید. چرا که هرچقدر به زمان سفر نزدیک‌تر می‌شوید، قیمت بلیط هواپیما افزایش می‌یابد. برای رزرو هتل محل اقامت نیز عجله نداشته باشید. چرا که ۱ ماه قبل از تاریخ سفر نیز می‌توانید هتل خود را رزرو کنید.

۳. تورهای لحظه آخری استانبول؛ به صرفه‌ترین راه‌ خرید تور استانبول!

تور لحظه آخری استانبول به این معناست که تا ساعاتی قبل از شروع سفر ظرفیت هتل و یا هواپیما تکمیل نشده باشد. در این حالت آژانس‌های مسافرتی تور را با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسانند. چرا که کاهش هزینه تور بهتر از سوخت شدن کامل آن می‌باشد. بیشترین تورهای لحظه آخری استانبول در مهر ماه، دی و خرداد ماه، ماه مبارک رمضان و بهمن و اسفند ماه در دسترس می‌باشد. شما می‎توانید تورهای لحظه آخری را حداقل ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان تر از نرخ عادی رزرو کنید.

۴. براساس بودجه‌تان تصمیم بگیرید؛ کمترین و بیشترین قیمت را بدانید.

بزرگترین مزیت تور استانبول این است که شما می‌توانید براساس بودجه‌تان تور انتخاب کنید. در صورتی که در ایام پیک سفر استانبول باشیم، شما با حداقل ۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان می‌توانید تور استانبول بخرید. اما اگر در ایام کم ترافیک سال باشیم، با حداقل ۲،۷۰۰،۰۰۰ تومان نیز می‌توانید به استانبول سفر کنید.

۵. نحوه تعیین قیمت تور استانبول را نیز باید بدانید.

نحوه تعیین قیمت تور استانبول به ۲ عامل بلیط رفت و برگشت هواپیما بستگی دارد. ایرلاین‌های ایرانی ماهان، معراج، ایران‌ایر و آتا معمولا به سمت استانبول پرواز دارند. از ایرلاین‌های خارجی نیز می‌توانید ترکیش، قطرایرویز، فلای‌دبی و غیره را نیز انتخاب کنید. پیشنهاد اول ما، انتخاب ایرلاین‌های ایرانی است. چرا که هزینه کمتری برای بلیط رفت و برگشت هواپیما می‌پردازید. در مورد هتل محل اقامت نیز این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت کنید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه اقامت در آن‌ها کمتر خواهد بود.

۶. تور ارزان استانبول؛ تور استانبول حراجی ندارد!

تور ارزان استانبول به ۲ صورت قابل دسترسی است. تورهای لحظه آخری که توسط آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌شود و اقامت در هتل‌های ۳ ستاره و یا هاستل‌ها! در مورد کیفیت مورد اول شک نداشته باشید اما زمانی که پکیج‌های استانبول با اقامت در هتل‌های ۳ ستاره و هاستل به شما پیشنهاد می‌شود، قبل از هرچیز به کیفیت آن باید شک کنید!/خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز