جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
نمایش ارزانترین

تیتر20 - همزمان با میلاد پیامبر رحمت (صل الله علیه و آله) و اما جعفر صادق (علیه السلام) پرشیا خودرو نماینده محصولات بی ام و در ایران، شعبه نیاوران را جهت فروش محصولات خود افتتاح کرد. این شعبه که نمایندگی شماره 9 پرشیا خودرو محسوب می شود با چهره ای مدرن و طرح هایی که بیانگر این برند معروف آلمانی است قصد دارد تا شبکه فروش پرشیا خودرو را بیش از پیش گسترده کند.
از جمله موارد قابل توجه در این نمایندگی وجود ادوات مختلفی از برند بی ام و همانند ساعت، دوچرخه، تی شرت، کلاه و یا عینک این برند بود که می تواند برای علاقه مندان این برند جالب و دیدنی باشد.
در میان خودروهای موجود در این شعبه، یک دستگاه بی ام و سری 2 کوپه نسخه 220i بود که چندی پیش توسط این شرکت در نمایندگی مرکزی رونمایی شد . این خودرو که در حال حاضر ارزان قیمت ترین محصول پرشیا خودرو محسوب می شود نزدیک به 290 میلیون تومان با احتساب مالیات و شماره گذاری قیمت دارد. خودروی دو درب خوش استیلی که با موتور 2 لیتری توربوی خود می تواند در عرض 7.1 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد.
هم اکنون پرشیا خودرو محصولات مختلفی از بی ام و را با 5 سال گارانتی و 2 سال سرویس رایگان ارایه می دهد که از بین آن می توانیم به خودرو خوش فروش سری 5 با کیت M اشاره کنیم که رنج قیمتی آن بین 339 میلیون تومان (نسخه 520 مدل 2016) تا 446 میلیون تومان (نسخه 528 مدل 2016 با کیت M و بال عقب) است./خودرو بانک

ارسال نظرات
موضوعات روز