دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
اینترنت بانک توسعه تعاون طیف وسیعی از خدمات بانکی را با بهره گیری از دستاوردهای روزآمد و نوین بانکی به مشتریان ارائه می دهد و مشتریان بدون محدودیت زمانی و مکانی و فقط با اتصال به اینترنت قادر خواهند بود بخش بزرگی از امور بانکی خود را بدون مراجعه به شعب بانک به انجام رسانند.
کد خبر: ۳۸۰۸۶
با شعب اينترنتي بانك توسعه تعاون، بانكدار خود باشيد!
تیتر20 - بانکداری در ایران همزمان با ورود ابزارهای نوین تکنولوژی و بهره گیری از بستر وب، پوست اندازی جدیدی را آغاز کرده و در این مسیر ارائه خدمات بانکی به مشتریان نیز دستخوش دگرگونی های تازه ای شده است.

ارائه خدمات بانکداری اینترنتی بر بستر وب، امروزه به یکی از نیازهای مشتریان تبدیل شده و بانکها برای پاسخگویی به این نیاز مشتریان خود، خدمات متنوعی را در اینترنت بانک ارائه می کنند.

بنابراین مشتریان بانکی امروزه با در اختیار داشتن ابزار لازم و بهره مندی از اینترنت در هر زمان و هر مکان قادر به انجام بسیاری از امور بانکی خود خواهند بود.

بانکهای توسعه ای از جمله بانک توسعه تعاون اما در این میان دارای تفاوت ها و تمایزات ویژه ای هستند، چرا که این دسته از بانکها باید علاوه بر حرکت در مسیر تکنولوژی، ویژگی ها و نیازهای خاص مشتریان در جامعه هدف را نیز در نظر داشته و در این بستر به ارائه خدمات مناسب بپردازند.

بانک توسعه تعاون نیز با توجه ماموریت های عملکردی خود، شعب بانک را با پراکندگی زیاد جغرافیایی ایجاد نموده و با این ظرفیت، عاملیت طرحهای ملی و توسعه‌ای را به عهده گرفته است و بنابر این باید گامهای عملی و موثری در جهت افزایش ضریب نفوذ خدمات بانکداری مجازی بردارد.

شعب اینترنتی بانک توسعه تعاون با امکانات متعدد، نمود عملی این تلاش و برنامه ریزی است.

در واقع شعبه اینترنتی بانک توسعه تعاون طیف وسیعی از خدمات بانکی را با بهره گیری از دستاوردهای روزآمد و نوین بانکی به مشتریان ارائه می دهد و مشتریان بدون محدودیت زمانی و مکانی و فقط با اتصال به اینترنت قادر خواهند بود بخش بزرگی از امور بانکی خود را بدون مراجعه به شعب بانک به انجام رسانند. همچنین اتخاذ ضریب امنیتی بالاتر با استفاده از روش دو عاملی کاربران، امنیت استفاده از این سرویس را برای مشتریان دوچندان کرده است.

با توجه به گستردگی مشتریان بانک توسعه تعاون در مناطق جغرافیایی مختلف کشور و شرایط دسترسی به شعب فیزیکی این بانک، شعب اینترنتی می توانند نقش مهمی در ارتباط مشتری با بانک و افزایش کارایی و ضریب نفوذ خدمات بانک توسعه تعاون داشته باشند که در ادامه این خدمات را با هم مرور می کنیم؛

اینترنت بانک توسعه تعاون؛ شعبه ای کوچک با امکاناتی بزرگ

امکانات اینترنت بانک توسعه تعاون در 4 بخش کلی خدمات سپرده، خدمات تسهیلات، خدمات کارت و خدمات چک برای کاربران قابل دسترس است.

خدمات سپرده:
مشاهده لیست سپرده ها
مشاهده صورت حساب سپرده ها
افتتاح آنلاین سپرده های کوتاه مدت و بلند مدت
درخواست افتتاح سپرده های جاری و قرض الحسنه
درخواست تغییر وضعیت سپرده 
درخواست تغییر سپرده مقصد و روز واریز سود
انتقال وجه بین سپرده های خود و دیگران
انتقال وجه بین بانکی مستمر (ساتنا ) و استعلام شبای ساتنا گروهی
انتقال وجه مستمر پایا و استعلام شبای پایای گروهی
مشاهد سقف مجاز انتقال وجه در هریک از انواع انتقال وجه‌ها
مشاهد سقف مجاز ثبت و امضای درخواست کارتابلی در هر یک از انواع انتقال وجه‌ها

خدمات تسهیلات:
مشاهده لیست تسهیلات
درخواست پرداخت اقساط تسهیلات
درخواست صدور انواع ضمانت نامه های بانکی

خدمات کارت:
درخواست صدور کارت نقدی، خرید، هدیه، المثنی
انتقال وجه دو جانبه از کارت های سایر بانک ها
شارژ کارت خرید
افزودن / حذف حساب فرعی
مسدود کردن کارت
خدمات پرداخت قبض از طریق کارت و گزارش
برداشت وجه بدون کارت جهت ایجاد رمز سوم کارت
خدمات کارت اعتباری

خدمات چک:
درخواست صدور دسته چک
درخواست صدور چک رمز دار
مسدود کردن برگ چک
گزارش وضعیت چک های واگذار شده

گفتنی است؛ شعب اینترنت بانک توسعه تعاون، ارائه‌دهنده مجموعه‌ای از خدمات بانکی است که به‌منظور رفـاه بیشتر مشـتریان و کـاهش مراجعه حضوری به شعب، راه‌اندازی شده است. امکان استفاده از خدمات شعب اینترنت بانک توسعه تعاون از طریق وب‌سایت این بانک فراهم‌شده و تمامی درخواست‌های ثبت‌شده در ایـن سیستم یا به‌صورت آنلاین اعمال‌شده (مانند پرداخت اقساط) یا به‌صورت آفلاین توسط کـاربر بانـک موردبررسی قـرار می‌گیرد. 

همچنین بانک توسعه تعاون همگام با پیشرفت فناوری‌های جدید بسترهای لازم برای توسعه خدمات بانکداری بر پایه اینترنت و تلفن همراه را نیز فراهم کرده است و باید امیدوار بود تا مسیر تازه ای که در این بانک آغاز شده با دستاوردهای بیشتر برای این بانک و مشتریان آن ادامه و تکامل یابد.

ارسال نظرات
موضوعات روز