چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
بوتیک پرشیا خودرو در مجتمع مدرن الهیه خدمات جدیدی در حوزه خودرو را آغاز کرده که تاکنون در ایران سابقه نداشته است.
کد خبر: ۳۸۶۹۰
تیتر20- عقیل مصطفایی مدیر فروش خودروهای نو و کارکرده پرشیا خودرو در نشستی که به همین مناسب برگزار شده بود با اشاره به تمرکز اصلی این شرکت بر فروش خودروهای کارکرده اظهار کرد: پرشیا خودرو با محوریت پیشرو بودن در این حوزه سعی کرده آن چه به مشتری اطمینان می دهد و برای او برنامه ریزی شده را انجام دهد.

وی افزود: صدور گواهی اصالت خودرو در بحث فنی و بدنه از دیگر اقدامات این شرکت است ضمن آن که از طریق فروش شرایطی نیز خودرو را در اختیار مشتری قرار می دهد.

کشتکار مدیر بخش تیونینگ پرشیا خودرو نیز در ادامه این نشست با اشاره به استارت کار تیونینگ این شرکت از مهر سال گذشته اظهار کرد: استاندارد تیونینگ این شرکت بر اساس استاندارد ب ام و و با تایید این شرکت آلمانی انجام می شود.

وی افزود: هم اکنون کار تیونیینگ کیت بدنه در بوتیک پرشیا خودرو در کنار تیونینگ پورشه و مازراتی انجام می شود و سایر اقدامات در دفتر مرکزی انجام خواهد شد.

شهرام نوروز مدیر بوتیک پرشیا خودرو، مهمترین دلیل انتخاب این مجتمع تجاری برای ارائه این خدمات متفاوت و لوکس را وجود حدود 7 هزار دستگاه خودروی ب ام و در شعاع 2 کیلومتری مجتمع مدرن الهیه اعلام کرد و گفت: هدف ما از ارائه خدمات خودرویی، لایف استایل و اکسسوری ب ام و در مجتمع مدرن الهیه، افزایش انتخابی متفاوت برای مشتریان این مجتمع تجاری لوکس است.

وی افزود: حضور دو سوم از 14 هزار خودروی ب ام و وارد شده در 4 سال اخیر در محدوده پاساژ مدرن الهیه ثبت آدرس شده که بازار مناسبی را برای خدمات بوتیک پرشیا خودرو فراهم کرده است.
نوروز در خصوص خدمات ارائه شده در بوتیک پرشیا خودرو نیز تاکید کرد: در بوتیک پرشیا خودرو با طیف متوعی از اکسسوری های برند ب ام و روبرو هستیم به طوری که از خودکار و جاسوئیچی 100 هزار تومانی تا ساعت 20 میلیون تومانی برای علاقمندان برند ب ام و فراهم است.

مدیر بوتیک پرشیا خودرو در ادامه گفت: هدف دیگر ما این بود تا با مهیا کردن شرایطی خاص بتوانیم تجربه ای که مشتریان ب ام و در کشورهای پیشرفته دریافت می کنند را برای ب ام و سواران ایرانی ارائه کنیم.

وی گفت: در بوتیک پرشیا خودرو از خدمات تیونینگ تا ارائه انواع اکسسوری های این برند آلمانی در فضایی ارائه می شود که تنها در معدود کشورهایی مثل آلمان و ایتالیا در دسترس مشتریان است.
ارایه خدمات لاکچری به ب ام و سواران که پیش از این از تجربه های کشورهایی نظیر ایتالیا، آلمان و امارات بوده هم اکنون با راه اندازی بوتیک های پرشیا خودرو به ایران رسیده است./خودروکار
ارسال نظرات
موضوعات روز