سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
این طور که به نظر می رسد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با رفتارهایی که از خود نشان می‌دهد برای نیم فصل دوم بازیکن مغضوب خود را نمی‌خواهد.
کد خبر: ۳۹۶۶۰
تیتر20- مدتی است که گابریل کالدرون با وجود شرایط مناسبی که امید عالیشاه از نظر فنی در تمرینات از خود نشان داده و در بازی هایی هم که حضور داشته عملکرد مطلوبی داشته از فهرست 18 نفره نام او را خط می زند.

سرمربی سرخپوشان در تازه ترین اقدام خود در فضای مجازی و در صفحه شخصی خود این بازیکن را از صفحه اینستاگرامش آنفالو کرده تا به نوعی شاید به این بازیکن به طور غیر مستقیم بگوید که او را برای نیم فصل دوم نمی خواهد.

هر چند که از مدت ها قبل زمزمه های اختلاف او با عالیشاه به گوش می رسید و اینکه قرار است نام او را در لیست مازاد خود قرار دهد اما رفتارهایی که کالدرون از خود نشان می دهد حکایت از به واقعیت تبدیل شدن این موضوع دارد.

البته که کالدرون با توجه به اینکه نسبت به پرداختی مطالباتش با باشگاه اختلاف دارد و حتی حضورش در ایران بعد از سفرش به آرژانتین را منوط به حل شدن این مسائل مالی کرده باید دید اگر خودش در جمع سرخپوشان ماندنی شد روی نام عالیشاه در واقعیت هم خط قرمز می کشد؟

عالیشاه هفته گذشته بعد از اینکه در فهرست 18 نفره قرار نگرفت در صفحه شخصی خود ضمن بیان نارحتی اش از این موضوع تاکید کرد به نظر سرمربی تیم احترام می گذارد و تلاش می کند نظر او را در تمرینات تغییر دهد اما کالدرون در یکی از نشست های خبری خود تاکید کرد که این اوست که تصمیم می گیرد بازیکنان در چه پستی بازی کنند و به صراحت اعلام کرد عالیشاه در پستی که دوست دارد بازی کند پرسپولیس سه بازیکن به نام های وحید امیری، رسن و مهدی ترابی دارد. او حتی تاکید کرد وحید امیری و بشار رسن قبول کرده اند که در پست های دیگر بازی کنند. در واقع سرمربی پرسپولیس به این موضوع اشاره کرده که عالیشاه حاضر به بازی در پست دیگر نیست.

در هر صورت باید دی نام عالیشاه را در فهرست مازاد قرار می دهد یا خیر./فارس
ارسال نظرات
موضوعات روز