جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
نور، روشنایی، آینه و انعکاس آن ها در هم حس رضایتی توام با دلربایی را به همراه دارد. استفاده از آینه ها از زمان های دوردست در اکثر رسم و رسوم ها رایج بوده است.
کد خبر: ۳۹۶۹۰
تیتر20- ایرانی ها نور، آب و آینه را روشنایی می دانند به همین دلیل است که در مراسم های خاص مانند عروسی ها از این سه اصل غافل نمی شومند، اما چند وقتی است که گامی جلوتر نهاده ایم و استفاده از آینه را در قسمت های مختلف خانه و یا دیگر فضاهای بسته استفاده کرده ایم، با ما باشید تا که دراین مقاله می خواهیم از کاربرد های آینه سخنی تازه بگوییم.

آینه های دکوراتیو جزو بهترین وسایل دکواتیو برای تزئین یک خانه می توانند به حساب می آیند بنابراین برای داشتن خانه ای مدرن و شیک سعی کنید از آینه کاری دکوراتیوهای مختلف استفاده نمایید. امروزه دکوراسیون داخلی خانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اکثر افراد عادی و معماران و طراحان داخلی به دنبال تغییرات جدید و متفاوت برای طراحی دکوراسیون داخلی هستند تا تجسمی از زیبایی و شکوه را به بیننده منتقل کنند، یکی از راه های انتقال خلق این زیبایی برای افراد استفاده از آینه کاری دکوراتیو در خانه ها می باشد.  
آینه های دکوراتیو به چند دسته تقسیم می شوند:

آینه های دکوراتیوی که به صورت آماده در قسمت های مختلف خانه قابل نصب هستند و هر زمان که در فکر جابه جایی و یا تغییر دکوراسیون کوچکی بودید می توانید آن ها را به دیگر قسمت های خانه منتقل کنید.

این آینه های دکواتیو در طرح های چند تیکه دایره ای شکلی هستند که می توانند درکنار هم قرار گیرند و نحوه قرارگیری آن ها از نظر فاصله و نحوه چیدمان می تواند متناسب با سلیقه شخصی شما باشد. اگر بخواهیم از دیگر مدل های آین نوع از آینه های دکوراتیو بگوییم آینه هایی مستطیلی شکل که در ابعاد کوچک و بزرگ، کوتاه و بلند هستند و با قرار گیری شان در کنار هم تجللی از زیبایی و شکوه را با خود به همراه دارند.

و اما نوع دیگر این آینه ها به صورت گسترده و وسیع تر و کاملا متفاوت به کار می روند. از آن ها می توان در قسمت هایی از خانه استفاده کرد که می خواهیم فضای بیش تری اشغال شود که چشم ها را به خود خیره کنند.

این آینه های دکوراتیو برای قسمت های مختلف قابل اجرا هستند به عنوان مثال دیوارهای پذیرایی را می توان آینه کاری کرد که در عین مدرن بودن زیبایی بسیاری به خانه شما خواهد بخشید و یا اگر محیط های پر زرق و برق برای شما جذاب است می توانید قسمت های خاصی از خانه را آینه کاری کنید به عنوان مثال بالای میز ناهارخوری را با طرح های مختلف مثل طرح لوزی و یا هرگونه طرح های منحنی که سلیقه ی شما را می خواند.

اگر بخواهیم از دیگر قسمت ها بگوییم بهتر است بالای شومینه را از یاد نبریم زیرا ترکیب آینه های دکوراتیو با پتینه طرحی خاص به خانه ی شما هدیه می دهد.این آینه ها در طرح های مختلف هندسی مانند لوزی، مربع ، مستطیل و دیگر طرح های منحنی به کار می روند.  

آینه های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی   

آینه های دکوراتیو به شما کمک می کنند تا بتوانید دکوراسیون خانه را همان گونه که مد نظر دارید زیبا وشیک طراحی کنید. آینه ها برای زیباسازی دکوراسیون داخلی شیک، مدرن و کلاسیک نشان دادن فضای اطراف خود نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. یکی از ویژگی مهم آینه این است که نور را در فضای خانه انعکاس می کند و باعث افزایش روشنایی می شود، پس می تواند بهترین گزینه برای خانه های کوچکی باشد که امکانات و یا شرایط مهیا کردن نور را به حد کافی ندارند. از نکات مثبت این آینه ها می توان به رنگ های مختلف آن ها اشاره کرد که در رنگ های طلایی، مسی، برنز و نقره ای قابل استفاده هستند.              
اهمیت استفاده از آینه دکوراتیو در اتاق خواب ها  

استفاده از آینه کاری دکوراتیو در اتاق خواب ها علاوه بر اینکه جز لازمات به حساب می آید، باعث می شود اتاقی شیک و زیباتر نیز داشته باشید، انعکاس نور خورشید بر روی دیوارهای اتاق خوابی که با آینه تزیین شده باشند زیبایی و جلال خاصی را با به خانه ی شما هدیه می دهد. آینه های دکوراتیو بهترین آینه برای خانه است معمولا در اتاق پذیرایی بالای مبل از این آینه ها قرار می دهند تا باعث زیبایی خانه شده و توجه همه را به خود جلب کند.
 

اگر به دنبال یک دکوراسیون شیک هستید و می خواهید از آینه برای تزئین خانه ی خود استفاده کنید پیشنهاد ما این است که ازآینه های دکوراتیو استفاده کنید زیرا این آینه ها را هرطوری که بخواهید می توانید جایگزاری کنید، و البته یک پیشنهاد ویژه برای اینکه زیبایی این آینه ها بیشتر به چشم آید از نورپردازی برای اطراف خانه استفاده کنید. نورپردازی در همه جای منزل باعث می شود فضایی زیبا و شیک ایجاد شود که توجه همه را به خود جلب کند.                                  
راهنمای خرید آینه دکوراتیو

آینه های دکوراتیو در مدل های مختلف و در انداره مختلفی ساخته شده اند اگر قصد دارید از این آینه ها برای قرار دادن در دکوراسیون اتاق پذیرایی استفاده کنید سعی کنید از مدل های بزرگ این آینه ها استفاده کنید زیرا استفاده از آینه های بزرگ بالای مبلمان خانه باعث جلب توجه همه شده و محیط خانه را زیبا و شیک می کند. استفاده از آینه در فضای کوچک باعث بزرگ تر جلوه دادن آن می شود. اگر آینه در جای مناسبی از خانه نصب شود و زاویه انعکاس نور برای آن فراهم شده باشد، حس روشنایی بیش تری در فضا ایجاد خواهد شد.

با اضافه نمودن یک یا چند آینه در اشکال مختلف به فضای اتاق می توان میزان بازتاب نور را چند برابر کرد. آینه ها محیط خانه را بزرگ تر نشان داده و طرح ها و همه وسایل خانه را  زیباتر نشان می دهند. آینه های دکوراتیو ظاهر زیبا و شیکی دارند از این آینه ها می توانید به عنوان دیوار پوش اتاق و یا حمام هم استفاده کرد. همچنین در ورودی خانه ها هنگامی که مهمان وارد خانه می شود می تواند چشم ها را به خود خیره نماید. استفاده از تکه های آینه در کنار یکدیگر که به صورت پازل مرتب شده و ایده ای جالب برای تزیین اتاق و سالن پذیرایی به شمار می رود. /چیدانه
ارسال نظرات
موضوعات روز