چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
اگر شما هم از نگاه‌کردن به آینه و دیدن جوش‌های سرسیاه روی پوستتان کلافه شده‌اید و دنبال راه‌حلی می‌گردید تا برای همیشه از شر این جوش‌ها راحت شوید، این کرم‌ها برای شماست.
کد خبر: ۳۹۸۱۷
تیتر20- اگر شما هم از نگاه‌کردن به آینه و دیدن جوش‌های سرسیاه روی پوستتان کلافه شده‌اید و دنبال راه‌حلی می‌گردید تا برای همیشه از شر این جوش‌ها راحت شوید، این کرم‌ها برای شماست.

پوست ما با ورود به بلوغ دچار تغییر و تحولات بسیاری می‌شود. این تغییرات تا اوایل ۲۰ سالگی ادامه دارد. مسئله این است که چطور با آن‌ها برخورد و مراقبت را از چه زمانی شروع کنید.

ماسک لایه بردار پوست نئا اسپا

این ماسک نوعی پاک کننده، صاف کننده و روشن کننده پوست از طریق فرآیند‌های غیر شیمایی است. خاک رس سفید موجود در این محصول باعث از بین رفتن سلول‌های مرده شده و چربی‌های اضافی، آلودگی‌ها و لک‌های پوستی را از بین می‌برد.

روش مصرف: هفته‌ای یک‌بار روی پوست مرطوب بمالید و به آرامی ماساژ دهید و پس از سه تا پنج دقیقه بشویید.

کرم ضد جوش بایودرما

این کرم به دلیل داشتن عوامل آنتی‌اکسیدان و تنظیم‌کننده چربی پوست، جمع کننده منافذ باز پوست است که باعث صاف و یکدست شدن پوست صورت می‌شود.

لایه بردار مورد سری Pore Perform

کوچک‌ترین کاری که منافذ باز و چربی داخل آن‌ها با پوست انجام می‌دهد ظهور همین جوش‌های ریز و درشت سیاه روی گونه‌ها و اطراف بینی است. جوش‌هایی که پوست را شبیه پوست پرتقال سوراخ‌سوراخ می‌کند. اگر شما هم از این وضعیت خسته شده‌اید، بهتر است این محصول و محصولات مکمل آن را امتحان کنید.


روش مصرف: هفته‌ای ۲ یا ۳ بار به مقدار کم روی پوست تمیز صورت ماساژ دهید و سپس با آب ولرم بشویید.

سرم لایه بردار شب بی یلندا

این سرم حاوی حاوی ۲ ٪ اسید گلیکولیک و ویتامین C پایدار است و علاوه براینکه باعث تقویت و بازسازی و شادابی پوست می‌شود، روند پیری را هم کند می‌کند.

سرم لایه بردار شب بی یلندا مخصوص خانم‌های ۳۰ سال به بالا است.

منافذ باز پوستتان را برای همیشه ببندیدروش مصرف: این سرم را هر شب روی پوست ماساژ دهید.

کرم لایه بردار صورت کیووی

این کرم علاوه بر خاصیت لایه‌برداری، نوعی مرطوب‌کننده هم محسوب می‌شود و برای پوست‌های خشک و حساس هم بسیار مناسب است. کرم لایه بردار کیووی سلول‌های کدر و مرده پوست را جدا کرده و شفافیت و شادابی را به پوستتان برمی‌گرداند.

روش مصرف: این کرم را روزانه روی پوست تمیز و نمناک مالیده و ماساژ دهید و پس از ۳ تا ۵ دقیقه با آب گرم بشویید./برترین‌ها

ارسال نظرات
موضوعات روز