جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
پرسپولیس در حالی به دنبال آنتونی استوکس است که این بازیکن در فیفا پرونده باز دارد و سرخپوشان باید قبل از قرارداد بستن با او از فیفا استعلام بگیرند.
کد خبر: ۴۰۰۹۹
تیتر20- خبر توافق اولیه آنتونی استوکس و پرسپولیس در حالی منتشر شده که این بازیکن در فیفا پرونده دارد. باشگاه تراکتور که با استوکس قرارداد داشت، از این بازیکن شکایت کرده و در فیفا مدعی شده استوکس باتوجه به قراردادی که بسته و پولی که گرفته، همچنان متعلق به این تیم تبریزی است.

به نظر می‌رسد بهتر باشد باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب این بازیکن از فیفا و تراکتور استعلام بگیرد چرا که طبق قوانین فیفا، در صورت محکوم شدن استوکس در پرونده شکایت باشگاه تراکتور، هم بازیکن و هم باشگاهی که با او اقدام به عقد قرارداد کند، جریمه و محروم خواهند شد.

این اتفاق در حالی رخ داده مسئولان تراکتور نسبت به استوکس از مدت ها قبل ادعا دارند. تراکتوری ها مدعی اند این مهاجم تحت قرارداد با انها است و عدم حضورش در تمرینات هم از ابتدای فصل جاری تخلف بوده است. حتی ابتدای فصل که استوکس با باشگاه آدنا اسپور قرارداد امضا کرد مسئولان تراکتور نامه نگاری های لازم را با این باشگاه ترکیه ای انجام دادند و اخطار دادند که استوکس تحت قرارداد با تیم تبریزی است. از این رو آدنااسپور نیز قرارداد استوکس را لغو کرد.

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در این خصوص گفت: «طبیعتا استوکس بازیکن ما است و هر باشگاهی او را بخواهد باید با ما مذاکره کند و رضایت تراکتور را بگیرد. اگر باشگاه های دیگر استوکس را جذب کنند و چند وقت بعد فیفا او را محکوم کند طبیعتا باشگاهی که او را به خدمت گرفته نیز متضرر می شود.»/خبرورزشی

ارسال نظرات
موضوعات روز