جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۲
کد خبر: ۴۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
«شازام» یکی از بزرگترین کمپانی‌های بسته‌بندی انواع مواد غذایی گرم و سرد در اروپا است که به تازگی قرارداد جدیدی را با «نوتلا» به امضا رسانده است.
تیتر20- بر اساس این قرارداد، مقرر شده بسته‌های جدید شکلات «نوتلا» با موضوعات فرهنگی اجتماعی که از سوی Shazam طراحی می‌شود، به بازار عرضه شوند. این طرح‌های فرهنگی شامل بخش‌های موسیقی، ورزشی و گردشگری می‌شود که هرکدام با موضوعات خاصی طراحی شده و بر روی بسته‌بندی‌های «نوتلا» درج می‌شوند. همچنین جوایز ارزنده‌ای برای مشتریان محصولات «نوتلا» در نظر گرفته شده است که با تفسیر نوع نگاه در بسته‌بندی‌ها می‌توانند از این جوایز بهره‌‌مند شوند. «شازام» هدف اصلی خود از این قرارداد را به نمایش درآوردن دستاوردها و خلاقیت‌های تیم طراحی خود در اجرای انواع بسته‌بندی‌های مواد غذایی اعلام کرده است که می‌تواند در جذب مخاطبان و سایر کمپانی‌های تولیدکننده نقش بسزایی را ایفا کند. همچنین این شرکت طراحی بسته‌بندی در نظر دارد نیروهای طراحی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی را نیز جذب کند تا در حوزه مواد غذایی بتواند ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای را ارایه دهد. این در حالی است که «شازام» در حال انجام مذاکرات در این حوزه با سایر کمپانی‌های تولیدکننده مواد غذایی در اروپا نیز است که بتواند به اهداف مربوطه خود هرچه سریعتر دست پیدا کند./اقتصاد سبز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: