پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
این روزها بار دیگر بحث فروش اینترنتی دارو بالا گرفتهاست؛ این درحالیست که مشخص است سکوهای اینترنتی مانند هر کسب و کار دیگری با نگاه «فروش» و کسب درآمد، وارد مقوله «دارو» شدهاند؛ موضوعی که با نگاه داروسازان به «ارایه» دارو به عنوان کالایی سلامتمحور در تناقض است و همین هم مسبب بروز چالشها و نابسامانیهایی در بازار حساس و البته پیچیده دارو شده و گلایه داروسازان و دستاندرکاران حوزه دارو را در پی داشته است.
شرکت فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش در راستای صیانت از طبیعت و با شعار «برای زمین پاک»، پروژه «پاکسازی محیط زیست» را اینبار در استان گیلان، اجرا کرد.
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه مشکلات عدیده ای در حوزه توزیع کالاهای اساسی وجود دارد که از مافیای نظام توزیع نشأت گرفته است، گفت: نمونه موفقی برای عرضه کالاهای اساسی از سوی اصناف در کرمانشاه اجرا شده که میتواند به عنوان الگو به سایر اتاقها معرفی شود، اما لازم است توزیع کالای اساسی توسط اصناف از سوی ستاد تنظیم بازار کشور تصویب و ابلاغ شود.
فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش در یک دهه گذشته در دو مرحله رویکرد توسعه کمی و کیفی شعب فروشگاه را اجرایی کرده است. در مرحله سوم با تمرکز بر انبارداری و حمل و نقل در راستای متنوع سازی و ارزان کردن سبد محصولات افق کوروش گام برداشته است.
در گذشته شاهد بوده ایم که گاهی حساب و کتاب قیمت اجناس در سوپرمارکت ها به دلیل خطای سهوی فروشنده درمحاسبات اشتباه می شد و همین موضوع به مراجعه مجدد خریدار و گاهی بروز تنش های بین خریدار و مغازه دار منجر میشد که در سال های اخیر بخاطر استفاده از صندوق های مدرن فروشگاهی در فروشگاههای زنجیرهای و حتی بسیاری از سوپر مارکت ها این دغدغه و نگرانی مشتریان تا حدود زیادی از بین رفته است.
سود در نظر گرفته شده برای یک شرکت پخش صرفه ندارد و مجبور است برای فرار از ورشکستگی قراردادهایی جدای از قراردادهای رسمی پخش، مانند قرارداد برای هزینههای بازار یابی و…. منعقد کند تا بتوانند جلوی ضرر را بگیرند.
اختتامیه بیستمین دوره «کنفرانس بینالمللی مدیریت»، روز گذشته با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت افق کوروش و رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، در دانشکده مدیریت این دانشگاه برگزار شد.