پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
دکوراسیون لوکس خانه، جذابیت خاص خودش را دارد و انتخاب وسایل، اولین چیزی است که در اجرای سبک شیک و لوکس به ما کمک می‌کند.
کد خبر: ۴۰۷۱۶
تیتر20- در این مطلب قصد داریم که به‌سراغ دکوراسیون لوکس در خانه برویم و چیدمانی را با این حال‌وهوا را تجربه کنیم. با ما و ایده‌های جذاب همراه شوید تا تغییری اساسی در منزل به‌وجود بیاوریم و اطلاعاتی در رابطه با دکوراسیون لوکس خانه به‌دست آوریم.
نشانه‌های دکوراسیون لوکس خانه چیست؟

    در دکوراسیون لوکس خانه هر وسیله‌ای باید جلوه‌گر باشد.
    معمولاً وسیله‌ها ارزشمند هستند و ظاهری گران‌قیمت دارند.
    فلز، سنگ، شیشه و آینه در دکوراسیون استفاده بالایی دارد.
    معمولاً از المان‌های سبک کلاسیک در این نوع دکوراسیون می‌توان نشانه‌هایی دید.
    رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، زرشکی و آبی استفاده بالایی دارند.
    نور خانه کنترل شده و هدفمند است.

با چه انتخاب‌هایی خانه را بچینیم؟
مبلمان

در سبک دکوراسیون لوکس خانه، باید سراغ ایده‌های خاص و در عین حال درخشان از مبلمان برویم. مبلمانی که عنصر اصلی آن‌ها زیبایی است و از طرح‌های سلطنتی و پر زرق و برق در اسکلت آن‌ها استفاده شده است. اسکلت آن‌ها مزین به نقش‌ونگار است و با ظرافت خاصی این کار انجام شده است. معمولاً رنگ طلایی، نقره‌ای، زرشکی، کرم، سبز و آبی تیره در طراحی روکش این مبلمان استفاده شده و کل کار ظاهری درخشنده دارد.

میز غذاخوری

میزهای غذاخوری خوش‌رنگ‌ولعاب، تاثیر بسیاری در زیبایی دکوراسیون لوکس خانه خواهند داشت و نتیجه کار  بسیار جذاب خواهد شد. ترکیب این میز با صندلی‌هایی که نقش‌ونگار منحصربه‌فرد دارند، از قطب‌های درخشان دکوراسیون لوکس خانه هستند و با طراحی زیبایی که دارند، به چیدمان منزل رنگ‌ولعاب می‌بخشند. قهوه‌ای براق و رنگ طلایی، زیباترین رنگ برای میز و صندلی‌های چوبی در سبک دکوراسیون لوکس خواهند بود.

میز کنسول

بازهم باید سراغ سبکی برویم که با چوب‌های پر نقش‌ونگار و رنگ‌های درخشان طلایی و قهوه‌ای براق آماده شده است. ترکیب پیچیدگی و ظرافت در طراحی آن بسیار مهم است و زیبایی کنسول به این دو عنصر مهم وابسته است.

بوفه

بوفه‌ها در جلوه‌ی منزل بسیار مؤثر هستند و به‌راحتی می‌توانند سبک دکوراسیون لوکس را در خانه تثبیت کنند. در دکوراسیون لوکس خانه، از درخشش جذاب سبک لوکس بوفه‌ها با چوب‌های طلایی‌رنگ و قهوه‌ای براق باید کمک بگیریم. طرح‌های سلطنتی یا کلاسیک که از نقش‌های پیچیده و زیبا برای طراحی آن استفاده شده است.

سرویس خواب

برای آن‌که در تمام خانه سبک دکوراسیون لوکس را داشته باشیم، این‌بار به سراغ اتاق خواب می‌رویم. با انتخاب یک سرویس خواب منحصربه‌فرد که تمامی المان‌های درخشان سبک لوکس خانه را رعایت کند، اتاق را طراحی می‌کنیم. کنده‌کاری‌های چشمگیر تاج تخت، قاب منحصربه‌فرد آینه میز توالت، پاتختی‌ها جذاب و... زیبایی اتاق را کامل می‌کند. یک لوستر کلاسیک برنز و طلایی نیز این زیبایی را دو چندان خواهد کرد. استفاده از آباژور نیز هرگز نباید فراموش شود.

لوازم دکوراتیو

برای تکمیل زیبایی خانه باید به‌‌ سراغ وسایل دکوراتیوی برویم که خاص هستند و کمتر استفاده از آن‌ها رایج است. به‌عنوان مثال به‌سراغ مجسمه‌های فلزی برویم یا از یک یا دو صندلی‌ با میزی کوچک که هر دو یک طراحی منحصربه‌فرد و متفاوت با مبلمان اصلی خانه دارند، استفاده کنیم و آن‌ها را در کنار یکی از پنجره‌های خانه، برای نشستن و نوشیدن چای عصرگاهی استفاده کنیم.

 

از آینه بسیار کمک بگیریم و آینه‌هایی انتخاب کنیم که قاب آن‌ها با ظرافت و پیچیدگی جذابی طراحی شده است. آینه‌ها نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون لوکس خانه شما دارند. نوع قاب یا تراش آینه و محل قرار دادن آن روی دیوار بسیار مهم است. معمولاً بهتر است که آینه در جهتی روی دیوار نصب شود که بتواند نور را انعکاس دهد./چیدانه
ارسال نظرات
موضوعات روز