دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
بسیاری از آشپزخانه های امروزی میزبان یک وسیله شستشو نسبتا ضروری به نام ماشین ظرفشویی هستند. استفاده از این وسایل برقی به دلیل کارایی بالا رواج پیدا کرده که به همین منظور در این بخش قصد داریم به معرفی ارزانترین ماشین ظرفشویی های بازار بپردازیم.
کد خبر: ۴۰۸۹۴
تیتر20- پیش از معرفی ارزانترین ماشین ظرفشویی های بازار بهتر است که نگاهی دقیق تر و موشکافانه تر به این وسیله کاربردی بیاندازیم. شاید جالب است بدانید که نخستین ماشین ظرفشویی توسط یک زن ثروتمند به نام جوزف کاکرن در سال 1886 ساخته شد. جوزف کاکرن که یک روز متوجه شد تعدادی از ظرف های مورد علاقه اش توسط خدمتکاران شکسته شده، دست به کار شد و ماشینی ساخت که بتواند عمل شستن ظرف ها را به خوبی انجام دهد. در نهایت شرکت او توسط Hobart خریداری شد و جرقه تولید ماشین ظرفشویی های امروزی کلید خورد.

شستن ظروف برای برخی از افراد کاری سخت و طاقت فرسا است که به لطف ماشین ظرفشویی دیگر شستن ظرف ها کاری سخت تلقی نمی شود اما رعایت برخی نکات پیش از خرید این لوازم خانگی لازم  و ضروری است که در این بخش به برخی از آن ها اشاره شده است.

ماشین ظرفشویی به طور کلی در دو نوع رومیزی و مبله به بازار عرضه می شوند که مدل های رومیزی معمولا برای خانواده های کم جمعیت توصیه می شود. ماشین ظرفشویی های ایستاده ویا مبله برای قرار دادن ظرف های بیشتر مناسب بوده و نسخه های پیشرفته تر آن به آب گرم کن و بخار برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن ظروف مجهز هستند.

مدت زمان شستشو از جمله نکاتی است که پیش از خرید باید به آن توجه کرد. برخی از ماشین ظرفشویی های موجود در بازار دارای سنسور تشخیص کثیفی آب بوده و از قابلیت شستن میوه وسبزی برخوردار هستند که می تواند گزینه ایده آلی باشد.

برچسب انرژی از جمله مواردی است که باید پیش از خرید هر وسیله ای به آن توجه کرد. ماشین‌ هایی که خشک‌ کن دارند حتما باید مخزن استیل داشته باشند و انرژی بیشتری هم مصرف می‌ کنند.

این بخش به معرفی ارزانترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار ایران و جهان می پردازد که طی نظر سنجی های انجام شده از قابلیت های قابل قبولی نیز برخوردار هستند و مطمئنا خرید هر محصول ارزان قیمتی به معنای بی کیفیت بودن آن نیست.

برای اطلاع از ارزانترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار ایران در ادامه با ما همراه شوید.

ماشین ظرفشویی شارپ مدل QW-V634

مشخصات

وزن: 49 کیلوگرم

ظرفیت: 12 نفر

میزان نمودار مصرف انرژی: ++A

متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو: 12 لیتر

میزان صدا: 49 دسی بل

تعداد برنامه های شستشو: 6

مجهز به خشک کن، دارای سیستم اکو، شستشو آنتی باکتریال و دارای سنسور ضد نشت آب

قیمت: 5.570.000 تومان

ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل KOR-2155B

مشخصات

وزن: 33.5 کیلوگرم

ظرفیت: 8نفره

میزان نمودار مصرف انرژی:A

تعداد برنامه های شست وشو:7

توان مصرفی 2300 وات

دارای سیستم خاموش شدن خودکار، دارای قابلیت خشک کردن ظروف، شست‌وشوی سریع و شست‌وشوی میوه و سبزیجات و دارای قابلیت شست‌وشو با تاخیر.

 قیمت: 5.530.000 تومان

ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP10

مشخصات

ظرفیت: 10نفره

میزان نمودار مصرف انرژی:A+

تعداد برنامه های شست وشو:9

بسیار کم صدا، دارای برنامه شست و شوی ۶۰ دقیقه ای، دارای سیستم آنتی  سیفون، دارای ۳ آبفشان جهت پوشش نقاط کور دستگاه، دارای برنامه میوه شور، حفاظت از دستگاه در صورت قطع ناگهانی برق، عیب یاب خودکار و قابلیت تا کردن سبد پایین برای شست و شوی ظروف بزرگتر و قابلمه.

قیمت: 5.299.000 تومان

ماشین ظرفشویی رومیزی زیمنس مدل SK25210

مشخصات

وزن: 22 کیلوگرم

ظرفیت: 4نفره

میزان نمودار مصرف انرژی:A

متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو: 9.5 لیتر

میزان صدا:53 دسی بل

تعداد برنامه های شست وشو:5

دارای دما Strong 65 °C, Normal 65 °C,

قیمت: 4.550.000 تومان

ماشین ظرفشویی رومیزی ریتون مدل GOLDEN TOUCH

مشخصات

وزن: 26کیلوگرم

ظرفیت: 6نفره

میزان نمودار مصرف انرژی: A+++

متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو: 4.8 لیتر

تعداد برنامه های شست وشو:7

میزان صدا: 49 دسی بل

دارای آخرین استاندارد های بین المللی در مصرف انرژی، دارای نمایشگر LCD سیستم تاچ پنل، دارای سبد مجزا مخصوص قاشق و چنگال، مخزن داخل تمام استیل مقاوم در برابر زنگ زدگی

 قیمت: 3.910.000 تومان

ماشین ظرفشویی رومیزی سام مدل T1309

مشخصات

ظرفیت: 6نفره

تعداد برنامه های شست وشو:6

صفحه نمایش دیجیتال، چراغ هشدار دهنده باز بودن شیر آب، برنامه تنظیم سختی آب، دکمه تنظیم زمان تاخیر شستشو

 قیمت: 2.680.000 تومان

در ذیل لیستی از ارزانترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار جهانی گردآوری شده است:

ال جی مدل LDF5545ST

بوش مدل SHEM3AY52N

ویرپول مدل WDT750SAHZ

ویرپول مدل WDT730PAHZ

ویرپول مدل WDT710PAHZ

فریجیدر مدل FGIP2468UF

GE مدل GDT605PSMSS

ماشین ظرفشویی ال جی مدل LDF5545ST

مشخصات:  ظاهری آینده نگرانه و منحصر به فرد، جنس استیل ضد زنگ،  توانایی تمیز کردن فوق العاده، کاملا بی صدا و بسیار ارزان، زمان شسشتو از 30 دقیقه تا 4 ساعت، قابلیت لکه بری و ضدعفونی کننده ظروف.

قیمت: 549.00 دلار

ماشین ظرفشویی بوش مدل SHEM3AY52N

مشخصات: عملکرد بالای شستشو، صدای کم 50 DBA، در سه رنگ مشکی و سفید و استیل، از ویژگی های منفی این ماشین ظرفشویی می توان به تنظیمات و کنترل گیج گننده اشاره کرد.

قیمت: 449.10 دلار

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WDT750SAHZ

مشخصات: روکش استیل ضد زنگ و ضد لکه، امکان تنظیم قفسه ها برای قرار دادن انواع ظروف، آپشن چرخه اضافی و قابلیت خشک کننده، از ویژگی منفی این مدل می توان از زمان طولانی هر دوره نام برد.

قیمت: 575.00 دلار

ماشین ظرفشویی  ویرپول مدل WDT730PAHZ

مشخصات: مجهز به یک سبد برای کارد و چنگال، قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه ها، چرخه نرمال و قابلیت از بین بردن 100 درصدی لکه ظروف، عملکرد بالای شستشو در چرخه نرمال، ویژگی منفی آن مربوط به طولانی بودن زمان چرخه نرمال می شود.

قیمت: 477.90 دلار

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WDT710PAHZ

مشخصات: روکش استیل ضد زنگ مات و بسیار مقاوم به اثر لکه دست، نصب سبد کارد و چنگال بر روی درب، قابلیت از بین بردن 99 درصدی لکه ها در چرخه نرمال، کم صدا 51 DBA  و از نکات منفی می توان به عملکرد ضعیف چرخه سریع اشاره کرد.

قیمت:584.10 دلار

ماشین ظرفشویی فریجیدر مدل FGIP2468UF

مشخصات: مجهز به آپشن های زیادی نظیر سیستم ضد عفونی کنند، دمای بالا و تنظیمات دمای آب، دارای میله گرمایش و تنظیمات مختلفی برای چرخه.

قیمت:448.20 دلار

ماشین ظرفشویی GE مدل GDT605PSMSS

مشخصات: امکان سفارش کیت قفسه سوم به منظور ایجاد فضای بیشتر و قابل حمل، قیمت نسبتا بالا در این لیست.

قیمت:638.10 دلار/ال کا ایران



ارسال نظرات
موضوعات روز