يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
پیشکسوت فوتبال گفت: یک عده پیشکسوت از سر بیکاری می‌آیند حرف‌هایی میزنند که این اوضاع را بدتر می‌کند و می‌خواهند با حرف‌های جنجالی خودشان را روی بورس نگه دارند.
کد خبر: ۴۲۵۰۷
واکنش نیکبخت به جنجال و دعوا بین پیشکسوتان استقلال و پرسپولیستیتر20- علیرضا نیکبخت در خصوص شرایط این روز‌های خودش و تعطیلی فوتبال و قرنطینه اظهار داشت: من خودم ۵۰ روز است که در ویلای شخصی‌ام قرنطینه‌ام و جایی نمی‌روم. شرایط واقعا کلافه کننده شده است و انگیزه و دل و دماغ هیچکاری برای آدم نمانده و حتی ورزش را هم ول کرده‌ام. امیدوارم هرچه زودتر این شرایط درست شود، چون از یک طرف شادی و نشاط از جامعه رفته و از طرفی اقشاری هستند که در این روز‌ها بیشتر از همیشه آسیب پذیرند و متاسفانه دولت هم برای آن‌ها کاری نمی‌کند.

وی افزود: دولت در این شرایط به جای اینکه به فکر اقشار آسیب پذیر باشد برعکس عمل کرده و حتی شنیدم قیمت بلیت اتوبوس را چند برابر کرده است و کاری کرده به جای اینکه در این شرایط مردم رفاه بیشتری داشته باشند سختی‌شان بیشتر از شرایط عادی باشد و متاسفانه هرچه جلوتر برویم این شرایط بدتر می‌شود و اگر این ویروس زودتر شرش را کم نکند مشکلات اساسی ایجاد خواهد شد.

پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در ادامه گفت:  از یک طرف دیگر متاسفانه مردم در شرایط این چنینی همیشه یک فوتبال داشتند که دلشان به آن خوش بود و هرچقدر هم زندگی برایشان سخت بود سرشان را با فوتبال گرم می‌کردند تا سختی‌ها کمتر اذیتشان کند، ولی الان فوتبال هم نداریم و یک جور‌هایی همه افسرده شده‌اند.

نیکبخت در مورد شرایط فوتبال ایران و اینکه باید چه تصمیمی گرفته شود هم توضیح داد:  فعلاً کاری نمی‌شود کرد و باید صبر کرد و دید شرایط چه زمانی بهتر می‌شود و فرصتی برای ادامه بازی‌ها وجود دارد یا نه و فعلاً که شرایطش وجود ندارد. این مسئله در کل دنیا هست و فقط مربوط به ایران نیست.

وی در مورد اینکه اگر لیگ تعطیل شود باید قهرمانش را مشخص کرد یا نه هم گفت: این هم بستگی به تصمیم مراجع بین‌المللی دارد و به نظرم فیفا و AFC باید برایش تصمیم بگیرند. مثلاً دیدید که لیگ بلژیک آمد قهرمان را مشخص کرد و لیگ را تمام شده اعلام کرد، ولی فیفا تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور را نپذیرفت و برای همین فکر می‌کنم نمی‌شود لیگ را نیمه کاره رها کرد و گفت فلان تیم قهرمان است.

نیکبخت در مورد حواشی ایجاد شده میان پیشکسوتان سرخابی و جنجال‌های اخیر هم توضیح داد:این ماجرا از یک برنامه تلویزیونی شروع شد که از بی سوادی و بی اطلاعی مجری برنامه بود که باعث شد حرف اشتباهی بزند و این جو راه بیافتد. الان دیگر نمی‌شود اطلاعات غلط داد و هرکسی یک جستجوی ساده انجام بدهد متوجه می‌شود خسروانی چه کسی بود و چه کار‌هایی انجام داد. از آن طرف هم یک عده پیشکسوت از سر بیکاری می‌آیند حرف‌هایی میزنند که این اوضاع را بدتر می‌کند و می‌خواهند با حرف‌های جنجالی خودشان را روی بورس نگه دارند./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز