شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
هافبک سابق پرسپولیس به دنبال بازگشت به فوتبال و حضور دوباره در ترکیب این تیم است.
کد خبر: ۴۲۶۲۳
پشیمانی رضا حقیقی از ترک پرسپولیستیتر20- رضا حقیقی، هافبک سابق پرسپولیس یکی از بازیکنان مستعد فوتبال ایران بود که به عقیده خیلی‌ها قدر خودش را ندانست و با تصمیم‌های اشتباه باعث شد فوتبالش خیلی زود افول کند و حالا در سن 31 سالگی که باید اوج فوتبالش باشد بیرون گود نشسته است. او حتی در جام جهانی 2014 همراه تیم ملی بود و در ترکیب شاگردان کی‌روش به میدان رفت ولی بعد از آن به سرعت کمرنگ و کمرنگ‌تر شد تا اینکه به کلی محو شد. او در گفتگوی زنده با شجاع خلیل‌زاده از انگیزه‌هایش برای بازگشت صحبت کرد.

حقیقی در این گفتگو اظهار داشت: من تصمیمات اشتباه زیادی در دوران زندگی ورزشی خودم گرفتم و مهم‌ترین و بزرگ‌ترین اشتباهم شاید بتوان گفت ترک پرسپولیس بود. من در آن مقطع ابتدای فصل از هرتابرلین پیشنهاد خوبی داشتم ولی آقای دایی از من خواست تا نیم فصل بمانم و به تیم کمک کنم ولی بعد از 7-8 هفته کلاً کادرفنی عوض شد و بعد از آن با حمید درخشان به مشکل خوردم.

وی افزود: میانه فصل بود که مربی سابق سپاهان که الان در لیگ یک مشغول به فعالیت است به من مشورت داد که از پرسپولیس جدا شوم که مشاوره اشتباهی بود و من هرگز این مشورت اشتباه او از ذهنم نمی‌رود. من در آن مقطع بعد از سید جلال حسینی گرانترین بازیکن پرسپولیس بودم و بعد از نکونام و تیموریان هافبک دفاعی تیم ملی بودم و می‌توانستم مسیر موفقی در پیش بگیرم.

هافبک سابق پرسپولیس ادامه داد: رفتن من از پرسپولیس اشتباه بود ولی الان اگر بخواهند حاضرم حتی با 100 میلیون تومان هم برگردم و مطمئن باشید می‌توانم به تیم کمک کنم. در حال حاضر شرایط ذهنی من کاملاً آماده بازی است و فوتبال هم یادم نرفته است و فقط آمادگی بدنی لازم دارم که 1-2 ماهه می‌توانم آن را به دست بیاورم و مطمئن باشید اگر برگردم همین الان از خیلی‌ها بهتر عمل می‌کنم./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز