چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
خیلی از کسانی که تا این ساعت پیامک دریافت وام کرونا دریافت نکردند منتظرند تا پیامک واریز به حساب خود را در پنجشنبه هفته بعد دریافت کنند. در عین حال برخی نیز به دلیل مشکلات مربوط به اطلاعات حساب بانکی این وام را دریافت نخواهند کرد.
کد خبر: ۴۲۷۸۷
چرا وام کرونا برای تعدادی از مردم واریز نشد؟تیتر20- طبق اعلام قبلی، قرار بوده دیروز، پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه سال ۹۹ به بیش از ۱۷٫۲ میلیون سرپرست خانوار وام یک میلیون تومانی کرونا داده شود.

با این حال تا این ساعت از روز جمعه تعدادی از مردم در کامنت‌های اخبار تجارت‌نیوز نوشته‌اند وام کرونا را دریافت نکرده‌اند. در این کامنت‌ها به بانک صادرات اشاره قابل توجهی شده که گویا مشتریان این بانک دیرتر از دیگر بانک‌ها پیامک واریز این وام را دریافت کرده‌اند.

در این مورد براساس اعلام مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، بانک‌های عامل تا ساعت ۱۸ روز پنجشنبه از تعداد ۱۷ میلیون و ١۴٩ هزار و ۳١۶ فقره تسهیلات قابل پرداخت به یارانه‌بگیران بر اساس فهرست اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، تعداد ۱۶ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۴۳ فقره از تسهیلات موصوف را پرداخت کرده است و الباقی نیز تا ساعات بعد قرار بود پرداخت ‌شود.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی بانک مرکزی، امکان واریز تعداد ۴۰ هزار و ۵۰۰ فقره از تسهیلات مذکور نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها میسر نشده است. طبیعی است برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه رفع می‌شود.

بنابراین در روزهای آینده این دسته از افراد که تعداد آنها به ۴۰ هزار و ۵۰۰ نفر می‌رسد باید برای رفع مشکل اقدام کنند.

به گفته مسئولان اقساط این تسهیلات ۳۰ ماهه است و از یارانه تیرماه به بعد به تدریج از یارانه آنان کسر می‌شود. مبلغ اقساط وام یک میلیون تومانی ۳۵ هزار و ۸۰ تومان اعلام شده است.

همچنین همتی دیروز گفته است: برای پنج میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دیگر که دیرتر پیامک ارسال کرده‌اند، تا پنجشنبه هفته آینده واریز وام یک میلیون تومانی آنها به حساب سرپرست خانوارها انجام خواهد شد./تجارت‌نیوز

ارسال نظرات
موضوعات روز