سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
میثم منیعی مدافع اسبق استقلال معتقد است فرهاد مجیدی در این تیم موفق خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۷۲۶
پرسپولیسی‌ها به گرفتن جام مفت عادت کرده‌اند؟تیتر20-  یکی از فوتبالیست‌های متعصب در دوره رقم خوردن قهرمانی های جذاب استقلال، میثم منیعی مدافع چپ این تیم بود. فوتبالیستی که حواشی متعددی داشت اما هواداران، او را به خاطر تعصب و به پیراهن آبی دوست داشتند. ابراز امیدواری کرد که آبی ها بتوانند روزهای موفقی را برای خود در آینده بسازند.

*اخبار فوتبال را دنبال می‌کنی؟
بله ولی از یکسری مسائل متعجب هستم؛ این که چطور ممکن است وقتی همه باشگاه ها دنبال تعطیلی و لغو لیگ هستند، پرسپولیسی‌ها به خاطر یک جام تا این حد پیگیری می کنند و حرف تز ادامه بازی‌ها می‌زنند. باید قبول کنیم که وضعیت خیلی بد است و در این شرایط، جایز نیست که حتماً همه فوتبال بازی کنند.
*اما لغو فصل هم تبعات زیادی برای فوتبال ایران دارد. این موضوع را قبول داری؟
شاید لغو فصل باعث شود که فوتبال ایران به لحاظ نظم و انضباط دچار آسیب شود اما با همین اقدام ساده می توان جلوی مرگ برخی‌ از اهالی فوتبال را گرفت. از کجا معلوم که تا پایان رقابت ها هیچ کس به کرونا مبتلا نشود؟ ما باید فکر سلامتی جامعه باشیم و فوتبالیست‌ها هم جزئی از جامعه هستند.
*با این حال پرسپولیسی ها می گویند همه مشاغل مشغول کار هستند و فوتبال هم باید ادامه پیدا کند. چه نظری در این مورد داری؟ 
من به پرسپولیسی‌ها کاری ندارم چون انگار آنها عادت کردند که جام‌های مفت بگیرند؛ مثل همان جامی که در سوپرجام نصیب شان شد. همان کاپ قهرمانی که با اسنپ برای پرسپولیسی ها ارسال شده بود! من حرف خودم را می زنم؛ لیگ در این شرایط نباید ادامه پیدا کند، زیرا ممکن است به سلامتی افراد جامعه لطمه جدی وارد کند.

*فکر می کنی در صورت ادامه لیگ، استقلال شانس قهرمانی داشته باشد؟
من در مورد استقلال نظر دیگری دارم. این تیم با فرهاد مجیدی قرار است یک تاریخ جدیدی را بنویسد. حتی پتانسیل فرهاد را تا قهرمانی در آسیا می بینم نه فقط قهرمانی لیگ اما امسال شرایط برای همه باشگاه‌ها متفاوت است. شاید اگر بازی ها ادامه پیدا کند استقلال با خط حمله قدرتمندی که دارد، بتواند مدعی باقی بماند اما به هرحال قهرمان شدن کمی سخت است. به خصوص که همه بازیکنان و مربیان ترس از ابتلا به کرونا دارند و این موضوع بر روی مسائل روحی و روانی آنها هم تاثیر می گذارد.
*پس تو عقیده داری فرهاد مجیدی در استقلال موفق می شود؟
بله و به عنوان یک استقلالی دوآتشه از او و شاگردانش قطعاً حمایت خواهم کرد چون ما استقلالی ها باید هوای یکدیگر را داشته باشیم تا مسائل دیگر از جمله برخی حمایت ها از پرسپولیس نتوانند تاثیری روی نتایج مان داشته باشد. باید قبول کنیم در این سال ها، از پرسپولیس به نوعی بیشتر از استقلال حمایت شد./ خبرآنلاین

ارسال نظرات
موضوعات روز