سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: در این سال‌ها هر مدیری آمد به پرسپولیس ضربه زد و پاسخگو هم نبود.
کد خبر: ۴۴۶۳۶
تیتر20- جواد منافی در ارتباط با شکایت کالدرون از پرسپولیس و اینکه باشگاه باید حدود ۷۵۰ هزار دلار به این مربی آرژانتینی و دستیارانش پرداخت کند، اظهار داشت: این اتفاق برای اولین بار نیست که در این باشگاه رخ می‌دهد و در سال‌های گذشته هم شاهد بودیم که باشگاه پرسپولیس با چنین ضررهایی مواجه شد. در این سال‌ها هر مدیری که آمد به پرسپولیس ضربه زد و فرقی هم نداشت که فوتبالی باشد یا غیر فوتبالی. جالب اینجا است که آنها مثل آب خوردن هر کاری می‌خواهند انجام می‌دهند و هیچ‌وقت هم پاسخگو نیستند، حتی جایی هم نیست که مدیریت آنها را مورد بررسی قرار دهد.

وی کرد: وقتی محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس شد همه گفتند فوتبالی و پرسپولیسی است ولی دیدید که چه اتفاقاتی برای این باشگاه رقم خورد. هواداران حالا بابت این جریمه‌های سنگین غصه می‌خوردند ولی مدیران پرسپولیس پاسخگو نیستند و خبری هم از آنها نیست. در این چند سال بارها این اتفاقات رخ داده اما درس عبرت نمی‌گیریم و حالا پرسپولیس باید با این وضعیت ارز، ۷۵۰ هزار دلار جریمه بدهد.

منافی با بیان اینکه باشگاه می‌توانست این مشکل را به صورت مسالمت‌آمیز با کالدرون حل کند، اظهار داشت: اگر یادتان باشد کالدرون چند بار در مورد مشکلاتش مصاحبه کرد و دوست داشت که با باشگاه پرسپولس تعامل کند. این مربی پرسپولیس را به صدر جدول رساند و چند بار هم در مورد مشکلات مالی‌اش صحبت کرد و هشدار داد. در همه جای دنیا وقتی یک مربی تیمی را موفق می‌کند همه دنبال حفظ آن مربی هستند اما در پرسپولیس کالدرون تیم را به صدر جدول رساند و مدیران این تیم این مربی را کنار گذاشتند، واقعا چگونه این کار را انجام دادند؟

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه زمانی که قصد قطع همکاری با این مربی را داشتند، می‌توانستند در مورد مسائل مالی به توافق برسند تا باشگاه با این جریمه سنگین مواجه نشود. متاسفانه مدیران پرسپولیس در این سال‌ها اصلا برایشان مهم نبود که چه بر سر این تیم می‌آید، آنها فقط دنبال این بودند کارهایی را انجام دهند که از قبل در ذهنشان وجود داشت./ تسنیم

ارسال نظرات
موضوعات روز