سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
همسر اسطوره باشگاه استقلال گفت: دستمزدی که برای رمضانی در برگه قراردادش نوشته‌اند اندازه درآمد یک یا دو ماه شغل کم‌دردسر خودش نیست.
کد خبر: ۴۴۶۵۶
تیتر20- بهناز شفیعی، همسر اسطوره مردمی فوتبال ایران، از اواخر سال گذشته به ترکیه رفت تا چند روزی را کنار پسر و نوه خود سپری کند، اما با شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرز‌ها نتوانست به تهران برگردد. دیروز دقایقی با او صحبت کردیم که به خبرورزشی گفت: «برایم زندگی در خارج از کشور ممکن نیست و خوشبختانه کار‌ها در این چند روز طوری پیش رفته که آخر هفته و بعد از حدود چهار ماه به تهران برمی‌گردم. البته در جریان همه اخبار قرار دارم. متأسفانه بیماری کرونا شیوع پیدا کرده و می‌شنوم روزانه بیش از ۱۰۰ نفر از هموطنانم قربانی می‌شوند. خدا کند با رعایت بهداشت آمار موجود کاهش پیدا کند. البته امیدوارم دولت حداقل قیمت ماسک که لازم است همه از آن استفاده کنند را کنترل کرده تا کاهش پیدا کند.»

همسر حجازی در ادامه گفت‌: «دلم برای خیلی از مردم می‌سوزد. در این گرانی وحشتناک و در همین اوج بیماری کرونا خیلی‌ها حتی قادر به خرید ماسک برای حفظ سلامتی‌شان نیستند. در همین گرانی و بی‌ارزش بودن پول خیلی‌ها بیکار هستند و کار برای آن‌ها پیدا نمی‌شود.»

خانم شفیعی درباره تیم استقلال گفت: «مصدومیت‌های متعدد بازیکنان کار را برای کادر فنی در جهت برنامه‌ریزی تاکتیکی سخت و دچار محدودیت کرد. با شروع مسابقات استقلال برای انجام یک بازی عقب‌افتاده عازم خوزستان شد و در همان نیمه اول بازی سختگیری داور به تیم استقلال شوک منفی وارد کرد. در ادامه مسابقه داور، سرمربی و یکی دیگر از بازیکنان را هم با کارت قرمز از میدان اخراج کرد و همین باعث شد استقلال بازی را ببازد و برای بازی با سایپا هم در کنار مصدومان، غایبان دیگری داشته باشد و سرمربی هم نتواند از کنار خط، تیمش را کوچ کند. با کمال احترامی که برای قشر داوری قائل هستم، اعتقاد دارم سهم آن داور در ناکامی دو هفته اخیر آبی‌پوشان کم نبود.»

او در خصوص حضور دامادش در تشکیلات باشگاه استقلال گفت: «ببینید اصلاً خوب نیست آدم از نزدیکان خودش تعریف کند، اما شک نکنید سعید رمضانی یکسری فاکتور‌های بسیار ارزشمند داشت که ناصر حجازی اجازه داد تک‌دخترش همسر او شود. سعید تحصیلکرده و دارای کسب و کار خودش است. ۲۰ سال بدون حاشیه در سطح اول فوتبال ایران بازی کرد. فرهاد مجیدی که خیلی هم دوستش دارم از من خواست رمضانی را متقاعد کنم به‌عنوان سرپرست تیم در کنارش باشد و به استقلال کمک کند. با اینکه دامادم دوست نداشت به فوتبال برگردد روی حرف من حرفی نزد و به‌خاطر خواهش من با هدف خدمت به تیم استقلال وارد کار شد و دستمزدی هم که برایش در برگه قراردادش نوشته‌اند اندازه درآمد یک یا دو ماه شغل کم‌دردسر خودش نیست. متأسفانه برخی پیشکسوتان باشگاه در اول کار حرف‌هایی زدند که زیبنده نبود. باید عرض کنم آن چیزی که آدم‌ها را نسبت به یکدیگر متمایز می‌کند قلب و درون آنهاست؛ اگر برای دیگران بد بخواهید یا حسادت کنید بار منفی اش به خودتان برمی‌گردد.»

شفیعی در پایان گفت: «باید تأکید کنم اعضای خانواده حجازی هیچ‌وقت از این تیم برای خودشان کیسه‌ای ندوختند. همسرم در سال‌هایی که دروازه‌بان و سرمربی استقلال بود، دستمزد خاصی نگرفت و تمام دریافتی‌اش بابت همه سال‌هایی که بازی یا مربیگری کرده را جمع بزنید اندازه نصف قرارداد یک فصل مربیان دهه ۹۰ استقلال نمی‌شود. اگر خانه هم برای ما به ارث گذاشت در سال‌هایی خریدیم که ناصر در بنگلادش بازی و مربیگری کرد.»/ خبر ورزشی

ارسال نظرات
موضوعات روز