جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
تیتر20 بررسی می کند؛
بر اساس شنیده ها استقبال از آریزو6 مانند برادر بزرگترش بالا بوده است و طیفی از مشتریان خودروهای کارکرده کره ایی و بعضا بدون گارانتی را به سمت خرید این خودرو هدایت کرده است.
کد خبر: ۴۵۰۷۷
آریزو6 نماینده خوبی برای چری خواهد بود؟
تیتر20 - در دورانی که تحریم گلوی خودروسازان بخش خصوصی را نیز فشرده و خطوط تولید برخی از این شرکت ها را تقریبا به تعطیلی کشانده، مدیران خودرو (نماینده چری چین در ایران) چندی پیش از محصول جدید خود در کشور رونمایی کرد. طی همایشی که در یکی از هتل های پایتخت و با حضور مالکان خودروی چری آریزو 6 (جدیدترین سدان این شرکت) برگزار شد، ضمن تقدیر از آنها، این محصول نیز به برخی ثبت نام کنندگان تحویل داده شد.

تحویل این خودرو به مشتریان در شرایطی که بخش خصوصی صنعت خودرو مانند بخش دولتی با انواع و اقسام مشکلات به ویژه اختلال در تامین قطعات مواجه است، کمی جای تعجب دارد. گذشته از این موضوع، مسئله اصلی به سطح کیفی خودروهای آریزو در کشور مربوط می شود که نسبت به سطح قیمتی خود کیفیت قابل قبولی دارد.

باید دید آیا در سری شش این محصول، ایراداتی وجود دارد یا نه. البته یک سری نکات مثبت نیز در مورد خانواده آریزو وجود دارد به عنوان مثال، گفته می شود سری آریزو چری، از هندلینگ (سواری) مناسبی برخوردار بوده و به عنوان یک سدان خانوادگی مناسب از این حیث، شناخته می شود.
با این حال اما یکی از برتری های مهمی که در آریزو5 وجود داشت ، موتور پر توان آن است. 

گفته می شود آریزو5 با توجه به توان خوب پیشرانه اش، در دسته خودروهای به اصطلاح پر شتاب قرار می گیرد که شتابی مناسب دارد. برای ایرانی ها مساله شتاب خودرو معمولا از اهمیت بالایی برخوردار است و شدت و ضعف آن به اصطلاح به چشم شان می آید. بنابراین انتظار می رود آریزو6 با گیربکس 9 سرعته جدید شتاب قابل توجهی داشته باشد .

سیستم ترمز و ایمنی خودروی آریزو6 در سطح مطلوبی قرار دارد و می تواند رضایت مشتری را جلب نماید.

ترمز جزو بخش فوق ایمنی خودرو به شمار می رود و خیلی زود عیب و ایراد آن مشخص می شود.
کیفیت متریال استفاده شده در خودروی آریزو6 به مراتب بالاتر از آریزو5 ارزیابی می شود که به دنبال آن سطح رضایت در سری 6 آریزو افزایش یافته است.

بر اساس شنیده ها استقبال از آریزو6 مانند برادر بزرگترش بالا بوده است و طیفی از مشتریان خودروهای کارکرده کره ایی و بعضا بدون گارانتی را به سمت خرید این خودرو هدایت کرده است.

ارسال نظرات
موضوعات روز