سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
تیتر20 - پیرکاردین از برندهای بسیار معروف و محبوب در زمینه مد و فشن است، این برند فرانسوی با طراحی‌های خاص خود همیشه سبب شگفتی طرفداران خود و دنبال کنندگان عرصه مد و فشن شده است.

برند پیرکاردین با اسم امپراطور دنیای مد و فشن در این زمینه خودنمایی می‌کند و به زیبایی هرچه تمام و ظرافت خاصی سبک‌های قدیمی و جدید را تلفیق می‌کند، همچنین به تمامی سلیقه‌ها و رده‌های سنی مختلف بهترین‌ها را ارائه می‌دهد.

این برند علاوه بر جهان در ایران نیز دارای شهرت و محبوبیت بسیاری در بین افرادی است که به لباس و زیبایی و جذاب به نظر رسیدن خود اهمیت می‌دهند.

این برند برای بانوان محصولاتی چون انواع روسری‌های خاص و انواع مانتو و شلوارهای بی نظیر و برای آقایان پیراهن، تیشرت، کت و شلوار، پلیور، کت و شلوار تک، کفش و پالتو و پلیور را دارد.

افراد بسیاری وجود دارند که از محبوبیت و شهرت این برند سوءاستفاده می‌کنند و محصولات فیک را به عنوان محصولات اصل و اصل به مردم معرفی می‌کنند، به همین علت اگر می‌خواهید محصولات اصل این برند را خریداری کنید، بهتر است از نمایندگی‌های آن خرید خود را انجام دهید.

مشکلاتی که نمایندگی‌ها و مغازه‌های حضوری دارند این است که تمام مردم از سراسر کشور برای خرید به آنها دسترسی ندارند. برای رفع این مشکل، نمایندگی پیرکاردین، امیرمدوسا، فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است و به خوش لباس‌ها و کسانی که از محصولات خاص دنیای مد و فشن استفاده می‌کنند، خدمات حمل و نقل رایگان ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است نمایندگی این برند در تهران شرکت امیرمدیسا است. 
ارسال نظرات
موضوعات روز