جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
تیتر20 طرح آرامش بیمه آتش‌سوزی پارسیان را بررسی می کند؛
طرح آرامش بیمه پارسیان یکی از کامل‌ترین طرح‌های حوزه آتش‌سوزی و موارد این چنینی است که برای هر ساختمان و خانه‌ای نیاز است. این طرح برای مجتمع‌هایی با تعداد واحد فراوان (به خصوص مجتمع‌هایی که به لحاظ سن بنا بیش از 20 سال عمر دارند) بسیار مناسب بوده و بار هزینه‌های اضافی محتمل را از دوش خانوارها بر می‌دارد.
کد خبر: ۴۶۹۲۲
پررنگ شدن بیمه نامه آتش سوزی در دوران گرانی لوازم کار و منزل/ آب روی آتش با طرح جدید بیمه پارسیان
تیتر20 - بیمه‌‌ها برای اطمینان خاطر دادن به انسان‌ها شکل گرفته‌اند. بیمه‌ها در حوزه‌های مختلفی عرضه شده‌اند. صنعت بیمه در کشورمان نیز سابقه طولانی دارد اما برخی رشته‌های بیمه‌ای هنوز آنطورکه باید و شاید در بین مردم جا باز نکرده‌اند.با وجود اهمیت برخی بیمه‌ها اما مردم از خرید آن‌ها غافل هستند. یکی از بیمه‌های بسیار با اهمیت در شرایط فعلی، بیمه آتش‌سوزی است.

بسیاری با این جمله که ما احتیاط می‌کنیم تا آتش‌ سوزی رخ ندهد از خرید این بیمه‌ها که معمولا قیمت چندانی هم ندارند عبور می‌کنند. اما در شرایط فعلی اقتصادی که قیمت لوازم خانگی یا لوازم کار به شدت افزایش داشته و وجود یک آتش‌سوزی ممکن است فرد را به طور کامل ورشکسته کند خرید یک بیمه ساده آتش‌سوزی فرد را از ورشکستگی رها می‌کند. 

جامعیت طرح آرامش بیمه آتش‌سوزی بیمه پارسیان
یکی از بیمه‌هایی که طرح‌های فوق‌العاده‌ای در بخش بیمه‌های آتش‌سوزی ارائه کرده است بیمه پارسیان است. بیمه پارسیان با ارائه بیمه‌نامه آتش‌سوزی طرح آرامش نه تنها از اموال منقول و غیر منقول شما را در مقابل آتش‌سوزی حمایت می‌کند بلکه در کنار این بیمه‌نامه شخص را در مقابل سیل، زلزله‌، طوفان و حتی ترکیدگی لوله ساختمان حمایت خواهد کرد. به اعتقاد برخی از کارشناسان ، طرح آرامش بیمه پارسیان یکی از کامل‌ترین طرح‌های حوزه آتش‌سوزی و موارد این چنینی است که برای هر ساختمان و خانه‌ای نیاز است. این طرح برای مجتمع‌هایی با تعداد واحد فراوان (به خصوص مجتمع‌هایی که به لحاظ سن بنا بیش از 20 سال عمر دارند) بسیار مناسب بوده و بار هزینه‌های اضافی محتمل را از دوش خانوارها بر می‌دارد.

جذابیت طرح آرامش و ترغیب مردم به دریافت بیمه آتش‌سوزی
بیمه‌های آتش‌سوزی اهمیت بسیار فراوانی دارند اما همانطور که عنوان شد بسیاری از مردم این بیمه‌ها را جدی نمی‌گیرند. یک کارشناس صنعت بیمه در این خصوص اظهار می‌کند: یکی از دلایلی که مردم این بیمه‌ها را جدی نمی‌گیرند، عدم توسعه آن توسط شرکت‌های بیمه‌ای بوده است. شرکت‌ها بیشتر در رشته‌های دیگر مانند بیمه خودرو و درمان سرمایه‌گذاری کرده‌اند و از این بخش غافل بوده اند.

وی با اشاره به طرح بیمه آرامش بیمه آتش سوزی پارسیان می‌گوید: به نظر می‌رسد این طرح می‌تواند مردم را با اهمیت این بیمهآشنا کند. در این طرح شاهد جامعیت و گستردگی خدمات هستیم که پیش از این در طرح‌های بیمه‌ای وجود نداشته است. اهمیت دادن بیمه پارسیان به بخش بیمه‌های آتش‌سوزی می‌تواند اطمینان خاطر فراوانی در مردم و صاحبان خانه و کسب‌وکارها ایجاد کند.
پررنگ شدن بیمه نامه آتش سوزی در دوران گرانی لوازم کار و منزل/ آب روی آتش با طرح جدید بیمه پارسیان
افزایش سهم بیمه‌ آتش‌سوزی در پورتفوی بیمه‌ پارسیان
بررسی گزارش‌ فعالیت 6 ماهه بیمه پارسیان در سال جاری و مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد که سهم بیمه آتش‌سوزی در پورتفوی بیمه پارسیان افزایش داشته و طی این مدت به 4 درصد افزایش پیدا کرده است. طی این مدت بیمه پارسیان در مجموع بیش از 54 میلیارد تومان بیمه‌نامه‌ آتش‌سوزی صادر کرده است که نشان از استقبال مردم از این بیمه جامع و کامل دارد. این رقم طی سال گذشته تنها 31 میلیارد تومان بوده است. اهتمام بیمه پارسیان به بخش بیمه‌های آتش‌سوزی باعث شده تا شرکت تخفیفات بسیار مناسبی برای پاییز جاری در نظر بگیرد تا ساختمان‌های بسیاری را تحت پوشش بیمه‌ای خود قرار دهد.

بيمه آتش سوزي منازل مسكوني در طرح آرامش
در این طرح علاوه بر اینکه واحد مسکونی، اثاثیه و ساختمان خود را در مقابل آتش‌سوزی بیمه می‌کنید می‌توانید از زیان مالی ناشی از صائقه و انفجار نیز در امان باشید. همچنین بر اساس این طرح شما می‌توانید علاوه بر آتش‌سوزی منزل و ساختمان خود، بیمه‌های تکمیلی در خصوص زلزله، سیل، سرقت با شکست حرز را نیز دریافت کنید. به نظر می‌رسد اضافه شدن بخش سرقت به این بیمه‌نامه می‌تواند بخشی از دغدغه در ساکنین‌ ساختمان‌ها به ویژه ساختمان‌های بزرگ را حل کند.

مورد دیگری که به همراه این بیمه‌نامه می‌تواند ضمیمه شود بحث ترکیدگی لوله آب است. یکی از معضلاتی که بسیاری با آن مواجه شده‌اند یا مواجه خواهند شد که در شرایط فعلی البته هزینه‌های بسیار زیادی را روی دست مالکان می‌گذارد. با این بیمه‌نامه می‌توانید این زیان‌های مالی را نیز جبران کنید. ضمن اینکه بیمه پارسیان در این بخش بیمه ضایعات ناشی از برف و باران، آشوب، بلوا و اعتصاب و حتی سقوط هواپیما را نیز گنجانده است.

طرح بیمه مجتمع‌های بزرگ و جلوگیری از هزینه‌های گزاف
یکی از مشکلات مدیران ساختمان‌ها و مجتمع‌های بزرگ و پرواحد بحث دریافت هزینه‌ شارژ و هزینه‌های مربوط به تعمیراتی است که این مجتمع‌ها در طول سال با آن مواجه خواهند شد، است. جمع‌آوری پول و تعمیر این مجتمع‌ها احتمالا بسیار وقت‌گیر و چالشی خواهد بود. از این منظر شرکت بیمه پارسیان با ارائه طرح‌های بسیار مناسب بسیاری از این چالش‌های احتمالی را پوشش داده است. در این بخش نیز علاوه بر پوشش موارد منازل مسکونی، بحث انفجار و دفرمه شدن دیگ بخار، پوشش هزینه پاکسازی، پوشش خسارات وارد شده به مجتمع‌های مسکونی مجاور و حتی هزینه اسکان موقت نیز دیده شده است. هزینه اسباب‌کشی و خسارات مالی ناشی از سقوط آسانسور، خسارت شکست شیشه در مشاعات و مشترکات و داخل ساختمان‌ها نیز دیده شده است.
ارسال نظرات
موضوعات روز