جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
تیتر20//
سرو غذا در اوریگامی یک آثار هنری لذت‌بخش است، تیم حرفه ای با دیزاین‌های زیبا و رنگارنگ، دورچین‌های بسیار شیک و لاکچری و منویی کاملا متفاوت، ترکیبی از زیبایی‌های هنری بصری و طعم و مزه عالی و فراموش نشدنی را به مشتریان خود هدیه می کنند. کافه رستوران اوریگامی در میرداماد افتتاح شد
کد خبر: ۴۷۱۶۹
کافه رستوران اوریگامی در میرداماد افتتاح شد
تیتر20 - معمولا کافه رستوران‌ها مکانی دنج و آرام برای گذراندن وقت و اوقات خوش همراه دوستان یا به تنهایی است. همه ما خاطرات خوبی از حضور در این مکان‌ها داریم، بنابراین انتخاب یک کافه رستوران تمیز، دنج و رویایی مهمترین کاری است که برای داشتن اوقات خوب و لذت‌بخش و خلق خاطرات خوش باید انجام دهیم. برای آشنا شدن با یک کافه رستوران جدید در کی از بهترین مناطق شهر تهران با ما همراه باشید.

اوریگامی، جایی که هرگز فراموش نمی‌کنید
اگر به دنبال ثبت اوقات خوش و خاطره‌انگیز هستید، پیشنهاد به شما کافه رستوران اوریگامی است، این کافه رستوران به تازگی در محدوده میدان محسنی، خیابان شاه نظری افتتاح شده است.

کافه رستوران اوریگامی با شرایط ویژه و امتیازات مثبت و منحصر به فردی توسط آقای مهدویان تاسیس شده و راه‌اندازی آن را یکی از سرشناس‌ترین سرآشپزان تهران، آقای شهرام شجاعی برعهده دارند.
کافه رستوران اوریگامی در میرداماد افتتاح شد
امتیازات ویژه کافه رستوران اوریگامی
طراحی داخلی زیبا و چشم‌نواز، گل‌آرایی مدرن و زیبا از جمله نکات مثبتی است که سعی شده است به عنوان جلوه‌های بصری در طراحی این مکان به آن پرداخته شود.

پرسنل آموزش دیده، مرتب و وظیفه شناس، آماده پذیرایی از مهمانانی هستند که برای گذراندن اوقات خود اوریگامی را انتخاب کرده‌اند.

محیطی دنج، آرام و رویایی بهترین مکان برای ملاقات‌های رومانتیک زوج‌های جوان یا دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی  و یا حتی قرارهای کاری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در این رستوران سعی شده با فاصله‌گذاری مناسب به میزها و انتخاب مدل صندلی‌های راحت و متنوع و نورپردازی و طراحی داخلی مناسب فضای کلیشه‌ای و یکنواختی که بسیاری از کافه رستوران‌ها دارند را مشتریان در اوریگامی شاهد نباشند.

سرو غذا در اوریگامی یک آثار هنری لذت‌بخش است، تیم حرفه ای  با دیزاین‌های زیبا و رنگارنگ، دورچین‌های بسیار  شیک و لاکچری و منویی کاملا متفاوت، ترکیبی از زیبایی‌های هنری بصری و طعم و مزه عالی و فراموش نشدنی را به مشتریان خود هدیه می کنند.
کافه رستوران اوریگامی در میرداماد افتتاح شد
اوریگامی و مقابله با کرونا
 رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این کافه رستوران از جمله ضروریات است و با توجه به شرایط کنونی و اهمیت بهداشت و سلامتی مراجعین که اوریگامی را برای صرف اوقات ارزشمند خود انتخاب کرده‌اند، در این مکان سعی شده امکاناتی مثل ضدعفونی کردن دست‌ها و کفش‌ها در بدو ورود به سالن و همچنین تب‌سنجی افراد قبل از حضور در این مکان را در اولویت کارها قرار دهند، تا مشتریان با آسودگی خاطر از حضور در این کافه رستوران لذت ببرند. روی هر میز به صورت جداگانه محلول ضدعفونی‌کننده قرار داده شده است تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

ساعت کار اوریگامی
ساعت کار کافه رستوران اورگامی از 8 صبح تا 12 شب است، به این ترتیب در منوی اوریگامی انواع خوراکی و نوشیدنی مخصوص وعده‌های اصلی غذایی یعنی صبحانه، ناهار و شام وجود دارد.

منوی کافه رستوران
در این کافه رستوران سعی شده است انواع ذائقه‌ها را راضی نگه دارند، به همین دلیل در منوی کافه رستوران اوریگامی علاوه بر تنوع در منو کافی شاپ شما شاهد حضور انواع برگرها، پیتزاهای امریکایی و ایتالیایی، انواع گریل‌ها، پاستا وگن، انواع دسرها در طعم و مزه‌های گوناگون و کلی نوشیدنی خوشمزه با دیزاین زیبا بر پایه پشن  فروت مطابق با تمام ذائقه‌ها خواهید بود.
کافه رستوران اوریگامی در میرداماد افتتاح شد
کلام آخر
اگر قصد دارید یک پاتوق دائمی و همیشگی برای روزهای تنهایی، خوشحالی، دورهمی‌های دوستانه، دیدارهای دونفره و چند نفره و در کل لحظات حساس زندگی مانند تولد عزیزان و سایر مناسبت ها داشته باشید، اوریگامی می تواند انتخاب مناسبی باشد، مطمئنا شرایط و امکاناتی که برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده است می‌تواند سلیقه بسیاری از مشکل‌پسندان را راضی کرده و آنها را به مشتریان دائم و وفادار این مجموعه تبدیل کند.


گزارش ویژه//

ارسال نظرات
موضوعات روز