پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
سه دروازه‌بان تیم ملی ایران، کار سختی برای حفظ جایگاه خود در تیم دراگان اسکوچیچ دارند.
کد خبر: ۴۷۳۴۳
تیتر20 - تیم ملی ایران امروز در مقابل بوسنی به میدان خواهد رفت. این دومین دیدار شاگردان اسکوچیچ است و انتظار می‌رود ترکیب تیم نسبت به بازی قبلی با ازبکستان تغییراتی را داشته باشد. در دیدار قبلی، پیام نیازمند در درون دروازه قرار گرفت و باوجود نمایش قابل قبول، از ثبت کلین شیت بازماند تا تیم ایران با نتیجه ۲-۱ برنده بازی شود.

 او حالا به همراه رشید مظاهری و امیر عابدزاده، ترکیب دروازه‌بانی تیم ملی را تشکیل می‌دهند اما هیچ تضمینی نیست که چند روز مانده به اردوی بعدی، پاسپورتشان از طرف فدراسیون فوتبال گرفته شود و دوباره به اردو بروند.

 مظاهری و نیازمند، هر دو جزو بهترین های لیگ برتر ایران هستند. این دو فصل گذشته رقابت برای شکستن رکورد کلین شیت در فوتبال ایران را داشتند و حالا این رقابت را در تیم ملی و برای سنگربانی و پیراهن شماره یک ادامه خواهند داد. البته هر دو فعلا در لیگ بیستم عملکرد موفقیت آمیزی نداشته‌اند؛ از یک سو پیام در بازی اول سه گل خورد و مغلوب شد و از سوی دیگر رشید در دیدار نخست استقلال غایب بود و اجازه بازی نداشت.

امیر عابدزاده اما موقعیت متفاوتی دارد. او پنجمین فصل بازی در ماریتیمو را آغاز کرده و به نظر می‌رسد در اوج دوران فوتبالش قرار دارد. امیر در این پنج فصل هر سال تعداد بازی اش را افزایش داده و این فصل در تمام بازی های ماریتیمو حضور داشته است. عابدزاده که هواداران فوتبال در ایران با نام پدرش نوستالژی خاصی هم دارند، در این ۷ بازی ۱۱ گل خورده و تنها یک کلین شیت داشته که البته این آمار دفاعی برای تیم ماریتیمو که در رتبه چهاردهم است، جای تعجب ندارد.

 مشخص نیست که امروز کدام دروازه‌بان در ترکیب اصلی تیم ملی خواهد بود اما احتمال دارد اسکوچیچ نیازمند را روی نیمکت بنشاند و یکی دیگر از گلرهایش را تست کند. عابدزاده تا حالا سه بازی در تیم ایران انجام داده و مظاهری نیز همین تعداد بازی ملی را دارد و باید دید کدام یک امروز به چهارمین بازی ملی خواهند رسید؛ شاید هم هر دو!

 در لیگ برتر فوتبال ایران دستکم گلرهای دیگری نیز هستند که خود را مدعی ردای تیم ملی می‌دانند؛ حامد لک، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری و... . به این نام ها باید اسم علیرضا بیرانوند را هم اضافه کرد که چهار سال دروازه‌بان شماره پرسپولیس بود و از سال ۲۰۱۷ نیز در درون دروازه تیم ملی قرار گرفت و حتی تا آستانه کسب توپ طلای آسیا هم پیش رفت. البته سوشا مکانی هم خود را مدعی تیم ملی می‌داند و در واقع همین مدعیان پرتعداد، حاشیه امنیت را برای سه گلر حاضر در اردو به شدت پایین می‌آورند.

 در نهایت باید دید دراگان اسکوچیچ برای بازی های حساس پیش رو کدام سه نفر را به عنوان گلرهاب اصلی به کار خواهد گرفت و پیراهن شماره یک را به چه کسی خواهد داد./ورزش3
ارسال نظرات
موضوعات روز