يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۵
افزایش پروتکل های بهداشتی و تغییر ساعات کاری در هایپر استار
فروشگاه‌های زنجیره­ای هایپراستار علاوه بر افزایش پروتکل های بهداشتی، ساعات کاری خود در نوبت صبح را تغییر دادند.
کد خبر: ۴۷۳۷۵
یک فروشگاه زنجیره ای به مشتریان سحرخیزش تخفیف ویژه می دهد
تیتر20 - این تغییر ساعت به منظور افزایش سطح ایمنی مشتریان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نوبت صبح انجام شده است. بر این اساس تا تاریخ ۲۰ آذر ماه، تمامی شعب هایپراستار به جز یزد، اصفهان و قم از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب، شعبه یزد از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۵:۳۰ بعد از ظهر، شعبه اصفهان از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب و شعبه قم از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب و فروشگاه‌های مینی­مارکت مشیریه، سروآزاد، جیحون، المپیک و طاهرخانی نیز از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود می­باشد.

علاوه بر تغییر ساعات کاری شعب، گروه­های مختلف محصولات از ساعات ۷:۳۰ تا ۱۱ صبح در شعبه یزد، ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر در شعب اصفهان، کوروش، شهاب و قم و ساعت ۸ تا ۱۱ صبح در سایر شعب هایپراستار، از تخفیف‌های ویژه برای مشتریان برخوردار هستند.

در طرح خرید خروسخون هایپراستار، تخفیف‌ها شگفت‌انگیزتر از همیشه هستند و مشتریان گرامی ضمن ایمنی بیشتر در این ساعات، می‌توانند از این تخفیف‌ها استفاده کنند. نکته قابل توجه در مورد این تخفیف‌ها تنوع و درصد بالای محصولاتی است که به صورت تخفیف­دار برای فروش عرضه شده و بسیاری از نیازهای خرید روزانه مشتریان را پوشش می‌دهند.

با توجه به اینکه اکثر افراد برای تهیه مایحتاج خانوار، در نوبت عصر و شب (بین ساعات ۶ تا ۹ شب) به شعب هایپراستار مراجعه می‌کنند، جهت کاهش ترافیک جمعیت در این ساعات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ساعت کاری شعب هایپراستار مطابق ساعات اعلام شده فوق، آغاز می‌گردد.

در همین راستا و برای ترغیب مشتریان جهت انجام خریدهای خود در نوبت صبح که بازه زمانی خلوت و کم ترافیک محسوب می‌شود، علاوه بر تخفیف‌های روزانه که تمامی اجناس دارا هستند، شعبه یزد بین ساعات ۷:۳۰ تا ۱۱ صبح، شعب اصفهان، کوروش، شهاب و قم در ساعات ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر و سایر شعب از ساعت ساعت ۸ تا ۱۱ صبح تخفیف‌های ویژه‌ای برای محصولات در نظر گرفته ­اند.
ارسال نظرات
موضوعات روز