دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
عضو كميسيون اقتصادي مجلس:
دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تحریم‌های خصمانه آمریکا علیه صنعت خودرو و شرکت سایپا گفت: مدیران سایپا در دوران تحریم بسیار خوب عمل کردند و با تصمیمات درست و مناسب باعث خنثی‌سازی اثرات تحریم شدند.
کد خبر: ۴۷۸۸۷
تیتر20 - انور حبیب‌زاده نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه صنعت خودروسازی از جمله شرکت سایپا گفت: اگرچه تحریم‌ها در رشد و بالندگی صنعت کشور تأثیرگذار بود اما نتوانست فعالیت سایپا را متوقف کند چرا که مدیران این شرکت در دوران تحریم با استراتژی خوبی عمل کردند.

وی افزود: هرچند مدیران خودروسازی می‌توانستند بهتر از این هم عمل کنند اما شاهد کار خوب مدیران لایق و دلسوز سایپا در این شرایط بودیم.

دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به همکاری شرکت سایپا با نیروهای مسلح جهت بومی‌‌سازی قطعات خودرو در داخل گفت:‌ قطعاً همکاری سایپا با وزارت دفاع و سپاه تأثیر خوبی در افزایش تولید و تأمین قطعات در داخل و رسیدن به خودکفایی دارد.

حبیب‌زاده تأکید کرد:‌ در داخل کشور ظرفیت‌ها و منابع بسیار زیادی وجود دارد و امیدواریم با استفاده از این ظرفیت‌ها قطعات خودرو در داخل تولید شود و از اجناس نامرغوب و بی‌کیفیت در تولید خودرو استفاده نشود.

وی با اشاره به نیروی زیاد در صنعت خودروسازی گفت: می‌توان با استفاده از این نیروها در جهت خودکفایی و کاهش وابستگی به خارج از کشور اقدام کرد.

دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به دپوی خودروها در پارکینگ‌‌ها گفت: براساس بررسی‌های به عمل آمده این دپوی خودرو به دلیل کمبود مواد اولیه بود و موضوع احتکار برای افزایش قیمت تأیید نشد.

حبیب‌زاده گفت: ‌انتظار ما از دولت این است که به شرکت‌های خودروساز از جمله سایپا کمک کند تا در سال جهش تولید شاهد افزایش تولید در داخل باشیم.

ارسال نظرات
موضوعات روز