جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰
این امکان وجود دارد که رایان گیگز به دلیل اتهامات اخیر به پنج سال حبس محکوم شود.
کد خبر: ۴۹۶۷۸
تیتر20 -  اسطوره ۴۷ ساله یونایتد صبح روز گذشته وارد دادگستری شهر منچستر شد. او در حالی که ماسک بر روی صورت داشت و تمام تدابیر امنیتی نیز در اطرافش لحاظ شده بود به محل ذکر شده آمد تا وضعیت پرونده اش مورد بررسی قرار گیرد.

گیگز در مقابل دادگاه ترجیح داد که صحبت خاصی انجام ندهد و تنها مانند گذشته تاکید کرد که هیچ گناهی مرتکب نشده است. او متهم شده که در منچستر به کیت گریویل، مدیر اجرایی و روابط عمومی ۳۶ ساله حمله کرده است.

ستاره سابق ولز و منچستر یونایتد به تعرض به گریویل در یک بازه زمانی سه ساله متهم شده است. این اما پایان کار نبود و ادعا شده که گیگز این اقدام را علیه خواهر کوچک‌تر گریویل نیز انجام داده است. با پیگرد قانونی آندره گریفیتس ادعا کرده که برخی رفتارهای تحقیرآمیز باعث شده که نهایتاً رایان گیگز دست به چنین اقدامی بزند.

گفتنی است چندی پیش و در اواخر سال ۲۰۲۰ دو زن با ماموران پلیس منچستر تماس گرفتند و یک حمله عجیب که به آنها شده بود را گزارش دادند. اوضاع به قدری جدی بود که حتی یکی از آنها به دلیل جراحات وارده تحت درمان قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

گیگز قرار هستند در تاریخ ۲۶ می دوباره در دادگاهی واقع در شهر منچستر حضور پیدا کند تا در مورد جرم او تصمیم‌گیری شود. چنین رفتار اجباری و کنترلی در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک جرم در بریتانیا تلقی می‌شود و می‌تواند حداکثر تا پنج سال حبس برای مجرم در پی داشته باشد.

در این قانون آمده است: یک عمل یا الگویی از اقدامات تعرض، تهدید، تحقیر و ارعاب یا سوءاستفاده از دیگران که برای آسیب رساندن یا ترساندن قربانی استفاده می شود، جرم خواهد بود.

رایان گیگز در طول دوران حرفه‌ای خود ۶۴ بازی برای تیم ملی ولز انجام داد و در منچستریونایتد نیز به تمام افتخارات ممکن از جمله ۱۳ قهرمانی لیگ برتر انگلیس، دو جام لیگ قهرمانان اروپا و چهار قهرمانی در جام حذفی دست یافت./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز