يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
عموگجت:با 300 هزار تومان کدام گوشی را بخرید؟

تیتر20- عموگجت:خرید موبایل یکی از پردردسر ترین کارهایی است که یک نفر می تواند انجام دهد. سوالات بی شماری به سراغتان می آید که چه گوشی بخریم. اما اولین سئوال این است که چقدر پول داریم. امروز می خواهیم با هم بررسی کنیم که اگر می خواهید تا حداکثر 300 هزار تومان گوشی بخرید به سراغ چه گوشی هایی بروید.
امروز گوشی های هوشمندی را بررسی می کنیم که با این سطح قیمت دارای یکی از جدیدترین سیستم عامل های اندروید یعنی 4.4 هستند. با خودم فکر کردم و دیدم چرا کسانی که این مقدار پول دارند باید از وجود چنین سیستم عاملی محروم شوند پس بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.


LG L50
می‌توان طراحی این گوشی را مقداری اسپرت دانست. اما با وجود ابعاد 125×65 میلی‌متری و ضخامت 12 میلی‌متری، نمی‌توان آن را گوشی باریکی دانست. همچنین، 142 گرم وزن نیز، آن را از بین گوشی‌های سبک وزن خارج می‌نماید.اما L50 از یک صفحه‌نمایش 4 اینچی از نوع IPS استفاده می‌کند که با توجه به رزولوشن 800×480 آن، تراکم پیکسلی 230 بر هر اینچ را ارائه می‌کند.
سخت‌افزار این گوشی را یک تراشه‌ی Mediatek MT6572 شامل یک پردازنده‌ی مرکزی دو هسته‌ای Cortex-A7 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، یک پردازنده‌ی گرافیکی Mali-400 و همچنین 512 مگابایت حافظه رم تشکیل می‌دهند. چنین مشخصات سخت‌افزاری‌ای می‌تواند کاملا کافی باشد، در صورتی که انتظار شما از این گوشی در حد استفاده‌های معمولی و روزمره خلاصه شود.
دوربینی که ال‌جی بر روی این گوشی قرار داده، یک دوربین 3.2 مگاپیکسلی است که در واقع یکی از نقاط تامل برانگیز گوشی محسوب می‌گردد. در واقع، وجود همچنین دوربینی بر روی یک گوشی در سال 2014، حتی در این بازه قیمتی نیز چندان خوشحال کننده نیست. در واقع، از چنین دوربینی نمی‌توانید انتظار ثبت مهم‌ترین لحظات زندگی‌تان را داشته باشید.
قیمت LG L50 با گارانتی طلایی ال جی 255000 تومان است.


samsung Galaxy Star 2
این گوشی دو سیم کارته با وزن 129 گرم است. صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع TFT و سایز صفحه نمایش 4.3 اینچی می تواند کاربر این محصول را از صفحه نمایش راضی کند.
از پردازنده Cortex-A7 CPU این محصول انتظار زیادی نداشته باشید اما می تواند با این بودجه انتخاب خوبی باشد. دوربین 3.2 مگاپیکسل به همراه فلاش نیز از امکانات دیگر این گوشی است.
اگر اهل اینترنت همراه هستید این محصول انتخاب خوبی نیست چون این گوشی 3G را ساپورت نمی کند و می تواند یک نقطه ضعف جدی برای یک گوشی هوشمند باشد.
قیمت این محصول با گارانتی شرکت هماهنگ 299000 تومان است.


Huawei Ascend Y221
برند هوآوی یکی از بهترین محصولات این رده قیمت را دارد. این محصول با وزن 130 گرم گوشی بسیار سبکی است.قابلیت دوسیم کارته بودن این محصول می تواند در بسیاری مواقع خوب جلوه کند.
صفحه نمایش رنگی لمسی با سایز صفحه نمایش 3.5 اینچی می تواند راضی کننده باشدخوشبختانه این گوشی برخلاف محصول همرده خود در سامسونگ 3G را ساپورت می کند. دوربین 2 مگاپیکسلی این محصول نیز البته می تواند یک نقطه ضعف باشد چون محصولات قبلی دوربین های بهتری را داشتند.
قیمت این محصول با گارانتی مایکروتل 2220020 تومان است.
البته با این سطح قیمت می توانید بسیاری از گوشی های سری L ال جی را نیز خریداری کنید.
در پایان باید بگویم که انتخاب گوشی به کاربری شما بسیار بستگی دارد. می بایست اول از همه ببینید که با گوشی چه کاری را می خواهید انجامد دهید تا در انتخاب دچار مشکل نشوید.

سعی کنید از فروشنده های معتبر خرید کنید و البته خیلی به حرف های فروشنده ها اعتماد نکنید چون فروشندگان موبایل محصولی را به شما پیشنهاد می دهند که سود خوبی برایشان داشته باشد. از پرداخت هزینه های عجیب و غریب برای نصب برنامه و رجیستر کردن گوشی بپرهیزید. تمامی این اعمال را خودتان به راحتی می توانیدانجام دهید

ارسال نظرات
موضوعات روز