جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
تیتر20 طرح ماندگاری در شهر بیمه پارسیان را بررسی می کند؛
بیمه پارسیان وارائه طرح تشویقی برای کاهش ترددهای بین شهری در ایام پاندمی کرونا
تیتر20 - جشنواره بیمه های خودرو بیمه پارسیان با عنوان "طرح ماندگاری در شهر، همیاری کنترل کرونا" آغاز شده است. بر این اساس بیمه پارسیان با هدف تکریم مشتریان و همچنین با توجه به شرایط کنونی در خصوص مراقبت های کنترل ویروس کرونا و کاهش ترددهای بین شهری، "طرح ماندگاری در شهر، همیاری کنترل کرونا" با شرایط ویژه پرداخت حق بیمه به صورت نقد و اقساط ، با نرخ ویژه و استثنایی بیمه پارسیان را برگزار می کند.

در این طرح که تا پایان آذرماه 1400 ادامه خواهد داشت انواع خودرو سواری که فقط تردد درون شهری داشته باشند با پرداخت 50 درصد حق بیمه می توانند بیمه بدنه خریداری نمایند.

بیمه پارسیان، پیشرو در ارائه خدمات نوین بیمه‌ای
امروزه در صنعت بیمه کشور با توجه به تعداد شرکت‌هایی که حضور دارند، رقابت در محصولات مختلف بیمه‌ای شدید است و شرکتی موفق است که بتواند با ارائه طرح‌های جدید و به روز نیاز مشتریان را با توجه به شرایط روز برطرف کند، در این رابطه بیمه پارسیان با اجرای "طرح ماندگاری در شهر، همیاری کنترل کرونا" توانسته باز هم در این زمینه گام بلندی را برداشته و توانسته رویکرد قابل قبولی را از خود برجای بگذارد.

این در حالیست که اجرای این طرح از سوی بیمه پارسیان در جهت کنترل شیوع کرونا از طریق جلوگیری از سفرهای برون شهری است که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است، زیراکه طرح‌هایی که تاکنون اجرا شده در مورد محدودیت‌های سفر که تمامی آن‌ها همراه با اخذ جریمه بوده، به هیچ عنوان بازدارندگی مناسب را نداشته و به نظر می‌رسد با اجرای طرح‌های تشویقی همانند آنچه بیمه پارسیان در حال اجرای آن است بهتر می توان مردم را تشویق کرد که در شهر و خانه بمانند و از این طریق زنجیره انتقال کرونا را قطع کنند.

 بنابراین به نظر می‌رسد عملکرد بیمه پارسیان در این زمینه می‌تواند سرلوحه سایر شرکت‌های بیمه‌ای و همچنین سایر کسب و کارها قرار گیرد تا آن‌ها نیز با ارائه طرح‌های تشویقی در کسب و کار خود مردم را تشویق به مانند در خانه و عدم سفر کنند. این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است، زیراکه طرح‌های تشویقی همراه اثر و نتیجه بسیار مثبتی در این گونه از مسائل داشته که بیمه پارسیان در این زمینه توانسته به خوبی عمل کند.

خدمات ویژه بیمه پارسیان در ایام کرونا
بیمه پارسیان در راستای ارایه خدمات بهتر در زمان شیوع بیماری کرونا طرح های مختلفی را به منظور تسهیل در امور بیمه گذاران به اجرا گذاشته است از جمله این طرح ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

در حوزه بیمه های مسئولیت؛ این شرکت تخفیفات ویژه ای برای اصناف پرخطر فعال در شرایط شیوع بیماری کرونا به ویژه کادر درمانی کشور در نظر گرفته شده است که از جمله آن ارایه تخفیفات ویژه در طرح فروش ویژه کادر درمانی بیمارستان ها، درمانگاه ها و کلینیک ها برای مدافعان سلامت کشور و ارایه تخفیفات ویژه‌ای در طرح فروش ویژه اصناف پرخطر برای خریداران بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان و اشخاص ثالث اشاره کرد.

در حوزه بیمه های عمر و سرمایه گذاری نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا و جلب رضایت مشتریان و بیمه گذاران، پوشش درمان بیماری کرونا توسط بیمه پارسیان ارائه شده است. بر این اساس بیمه پارسیان برای کلیه بیمه شدگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری که دارای پوشش امراض خاص می باشند (اعم از بیمه شدگان قبلی و جدید)، جبران هزینه های درمانی در صورت ابتلا به بیماری کرونا را تا سقف پوشش امراض خاص (مطابق شرایط اختصاصی آن) تعهد کرده است.

 انجام مسئولیت های اجتماعی از سوی بیمه پارسیان
با توجه به اینکه طی 1.5 سال گذشته کشور درگیر مقابله با ویروس کرونا بوده، انجام مسئولیت‌های اجتماعی از سوی شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ در رسته‌ها و صنایع مختلف از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است، در این راستا انجام اقداماتی که در مقابله با گسترش این ویروس باشد، به نوعی عمل به مسئولیت اجتماعی یک بنگاه اقتصادی است. حال در این زمینه صنعت بیمه با توجه به ماهیت عملکردی‌اش، در خط یک مبارزه با کرونا قرار دارد، بنابراین شرکتهای بیمه‌ای در این راستا از مسئولیت بیشتری برخوردار هستند.

حال در این رابطه بیمه پارسیان با اجرای "طرح ماندگاری در شهر، همیاری کنترل کرونا" که عملا در ارتباط مستقیم با کنترل ویروس کرونا است، توانسته است، در زمینه مسئولیت اجتماعی خود عملکرد قابل قبولی از خود برجای بگذارد و با ارائه این خدمت بیمه‌ای مردم را تشویق به عدم سفر برون شهری کند که این موضوع می‌تواند در کنترل پاندمی کرونا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد.


ارسال نظرات
موضوعات روز