سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
در آئینی باشکوه و به همت شرکت گل‌گهر؛
آئین تجلیل از آزادگان سرافراز سیرجانی هشت سال دفاع مقدس شب گذشته با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، مدیرکل بنیاد شهید استان، اعضای شورای تامین شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان محلی و مدیران شرکت گل‌گهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۲۵۶
از آزادگان سرافراز سیرجانی تجلیل شد
تیتر20 -  امام جمعه سیرجان در این مراسم گفت: سختی‌هایی که آزادگان در طول اسارت کشیدند از یک طرف و سختی‌هایی که اکنون بنا به آثاری که از زمان جنگ دارند، باعث شده آنها تبدیل به نماد انسان‌های صبور در جامعه شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: این عزیزان مسلما مشمول ثواب الهی هستند چون خداوند به صابران عنایت دارد. آزادگان باید تکریم شوند همان طور که قطعا لطف الهی شامل حالشان در آخرت و عزتشان در دنیا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان نیز در این آئین گفت: بنیان مرصوص که در قرآن به آن اشاره شده درباره کسانی است که وقتی در شرایط سخت و ابتلائات الهی قرار می گیرند نه تنها نمی‌شکنند، بلکه صبر و استقامت می‌کنند و تغییر نمی‌کنند؛ آزادگان ما از این دسته هستند و حتی جو و محیط را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

سرهنگ علی دستوری با اشاره به خاطرات زیادی که آزادگان در طول سالها تعریف کرده‌اند، گفت: بر اساس این خاطرات متوجه می‌شویم اینها اسیر نبوده‌اند، بلکه دشمن اسیر آنها بوده است. آزادگان عزت را به ما داده‌اند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات ارزشی و تلاش‌های مهندس عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر، گفت: آزادگان عزیز وجه شبهی به امام حسین(ع) و حضرت زینب(س)و ائمه اطهار دارند، چون آنجایی که دشمن آزادگان را شکنجه می‌کرد، نه تنها اذیت نمی‌شدند، بلکه به یاد جمله حضرت زینب(س) که بعد از واقعه عاشورا فرمودند جز زیبایی چیزی ندیدم، از اسارت لذت می بردند.

احمد گروئی خطاب به آزادگان ادامه داد: شما قهرمان هستید و افتخار آفریده‌اید چون زمانیکه صدام به ایران حمله کرد از روحیه شما خبر نداشت به همین دلیل در مصاحبه‌اش با غرور گفت من هفت روز دیگر در تهران به شما درباره هدف حمله به ایران خواهم گفت. اما شما حرف صدام را با آنچه تحقق پیدا کرد، متفاوت کردید.

در پایان این مراسم که با مداحی مداح اهل بیت(ع) و خاطره گویی آزادگان همراه بود، با اهدا لوح از سوی مدیر عامل گل گهر از آزادگان سرافراز تجلیل شد./ روابط‌عمومی و امور بین الملل شرکت گل‌گهر
ارسال نظرات
موضوعات روز