شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
تیتر20 گزارش می دهد:
حالا که با وجود ممنوعیت ها و محدودیت ها، باز هم تعداد زیادی از شهروندان به جاده زده اند، وظیفه امدادخودروها ایجاب می کند که آنها را تنها نگذارند و خدمات لازم را در اختیارشان قرار دهند.
کد خبر: ۵۱۳۴۴
امدادخودرو ها از خدمات جاده ای غافل نشوند
تیتر20 - این روزها که کرونا روزانه جان چند صد نفر از شهروندان را می گیرد، بیش از پیش به در خانه ماندن و مسافرت نرفتن توصیه می شود؛ این در حالی است که بسیاری از شهروندان بی توجه به توصیه ها ، بار سفر بسته و راهی جاده ها می شوند. در این شرایط نیاز است تا خدمات امداد جاده ای خودروسازان نیز متناسب با اوج گیری ترددها افزایش یابد تا شهروندان در جاده ها سرگردان نشوند.

خدمات امداد جاده ای از سال ها پیش به راه افتاده و شهروندان نیز استقبال زیادی به خصوص در تعطیلات نوروز از آن به عمل آورده اند. خودروسازان نیز همواره تبلیغات زیادی روی این خدمات انجام داده و سعی کرده اند میزان رضایت شهروندان را به این وسیله افزایش دهند.

 بنابراین حالا که خیلی ها بدون توجه به دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد در جاده ها، راهی سفر شده اند، نیاز به خدمات امداد جاده ای بیش از پیش احساس می شود. خودروسازان در قالب شرکت های امداد خودرو خود، هزینه هایی مانند اشتراک و امداد را که مربوط به دریافت خدمات  و همچنین انتقال سرنشینان در جاده‌ها است را از مشتریان دریافت می کنند و حالا که سفرهای جاده  ای اوج می گیرد، وقت خدمت رسانی رسیده است.
 
خدمات جاده ای به خصوص در دوران تعطیلات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شرکت های امدادخودرویی معمولا در گذشته تبلیغات فراوانی روی آن انجام می دهند. با انجام چنین خدماتی، مسافران تا حد زیادی خیال شان بابت اینکه به اصطلاح در راه نمانند، راحت می شود. در ایام خاص سال که با اوج مسافرت ها مواجه هستیم، زیاد پیش می آید که خدمات امداد جاده ای به داد شهروندان رسیده و اجازه نداده آنها در راه بمانند. با وجود این خدمات، بسیاری از خودروها که ایراد پیدا می کنند، در محل تعمیر می شوند و مسافران می توانند خود را به مقصد برسانند. گاهی البته نیاز به تعمیرات جدی تری در خودروها هست که اینجا نیز با استفاده از خدمات امدادیار، اولا خودرو معیوب به تعمیرگاه حمل شده و ثانیا سرنشینان نیز از جاده ها به محل موردنظرشان انتقال داده می شوند. 

خدمات امداد جاده ای در تصادفات و سوانح نیز به کمک شهروندان می آید، تا جایی که گاهی کمک می کند خودرو آسیب دیده بدون انتقال به تعمیرگاه، در محل رفع عیب شده و به حرکت خود ادامه دهد. اگر هم نیاز به تعمیرات گسترده تر باشد، امدادخودروها نسبت به حمل آن به تعمیرگاه اقدام خواهند کرد. حالا که با وجود ممنوعیت ها و محدودیت ها، باز هم تعداد زیادی از شهروندان به جاده زده اند، وظیفه امدادخودروها ایجاب می کند که آنها را تنها نگذارند و خدمات لازم را در اختیارشان قرار دهند. 

هرچند با توجه به سخت گیری ها و خطرات کرونا، خیلی ها امکان سفر پیدا کرده اند، ضمن اینکه خیلی ها هم از طریق مسیرهای فرعی به جاده زده اند؛ بنابراین برای انجام کمک های احتمالی به مسافران، نیاز است شرکت های امدادخودرویی از آمادگی لازم برخوردار باشند تا در این اوضاع سخت و خطرناک کرونایی، کسی در جاده نماند. 

 

ارسال نظرات
موضوعات روز