جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۶
محمدرضا آزادی: در بازیهای درون‌تیمی کل‌کل شدیدی داریم
کد خبر: ۵۱۴۰۹
تیتر20 - محمدرضا آزادی مهاجم ۲۲ ساله آبی‌ها می‌گوید اگر مجیدی به جوانان اعتماد کند تیم نتایج خوبی خواهد گرفت.

محمدرضا آزادی خرید جوان خط حمله استقلال در خصوص جدایی از تیم یونانی‌‌اش و پیوستن به استقلال گفت:

من به مشکل خورد سر مبلغ قرارداد و چون تیم پایین جدول بود قادر به پرداخت مبلغ قرارداد من نبود و من مجبور شدم از آن تیم جدا شوم و به خاطر علاقه شدیدم به آقا فرهاد و استقلال تصمیم گرفتم که امسال به استقلال بیایم و پیراهن این تیم را بپوشم.

 
او در خصوص اینکه اولین خرید خط حمله استقلال بوده گفت:

ایشان به من لطف دارند و من اولین خرید خط حمله استقلال بودم و امیدوارم بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم و به این تیم کمک کنم.

 
محمدرضا آزادی در خصوص کار کردن با مجیدی توضیح داد:

کار کردن با آقا فرهاد خیلی خوب است چون خودشان هم فوروارد بودند و یک الگوی خیلی خوب برای من هستند. ایشان بازیکن بزرگی بوده و خیلی چیزها می‌توانم از او یاد بگیرم و کار کردن با او عالی است و از او خیلی انرژی مثبت می‌گیریم.

محمدرضا آزادی در مورد دیگر بازیکنان خط حمله آبی‌ها گفت:

بازیکنان خط حمله استقلال بازیکنان بزرگی هستند و طبیعت فوتبال این است که باید رقابت کرد و هر کسی را سرمربی تیم صلاح بداند بازی می‌دهد.

 
مهاجم استقلال در مورد شرایط آماده‌سازی تیمش اضافه کرد:

ما در تمرین آخر یک بازی درون تیمی داشتیم که بازی جذاب و پر انرژی‌ای بود و بچه‌ها باهم کل کل داشتند و بازی‌های تدارکاتی نیز خیلی به جا افتادن تیم کمک می‌کند.

 
آزادی در پایان در مورد اعتماد کادرفنی به جوان‌ترها گفت:

برای جوان‌ها خیلی پوئن مثبتی است که آقای مجیدی آنها را جذب کرده و من مطمئنم که اگر به جوان‌ها اعتماد شود تیم نتیجه می‌گیرد. ما آماده شروع لیگ هستیم و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا استقلال را به جایگاه اصلی خود برگردانیم./پارس فوتبال
ارسال نظرات
موضوعات روز