سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
تیتر20 بررسی می کند؛
ممنوعیت واردات ،شرایط نه چندان مناسب اقتصادی ، جهش سرسام آور نرخ ارز و چند برابر شدن قیمت ها باعث شد که بسیاری توان خرید خودروهای لوکس و پریمیوم غیر چینی را از دست بدهند اما پرشیا پریمیوم با کسب و کاری نوین ، ارائه راهکار های منعطف و متنوع شرایطی فراهم کرده است که حالا بسیاری از افراد می توانند آنچه که می خواهند را به دست بیاورند.
کد خبر: ۵۱۴۹۴
تسهیل خرید خودرو لوکس به روش پرشیا پریمیوم
تیتر 20  - با امضای برجام بسیاری از برندهای مطرح و معتبر غیر چینی  با محصولاتی متنوع و به روز وارد بازار خودرو ایران شدند. حضوری که روزهای روشن و خوبی را برای صنعت و بازار خودرو کشور نوید می داد. چرا که از یک سو حضور رقبای جدی وقدرتمند خبر از افزایش رقابت میان تولید کنندگان داخلی ،چینی و غیرچینی می داد.از سوی دیگر تنوع محصول ، روش های نوین فروش دست مشتریان را برای انتخاب باز کرده بود. این اتفاق در حالی رخ می داد که پیشتر این خودروسازان بودند که دست بالا را داشتند و نظر خود را به مردم به صورت پنهان تحمیل می کردند.
چرا که خودشان بودند و بازاری تشنه. با آمدن خودروهای وارداتی ورق برگشت .

 خریداران وعلاقمندان به خودروهای خارجی با قدرت انتخاب و شرایط متنوع روبه رو شدند. اما این شرایط دوام نیاورد و با ممنوعیت واردات در اوایل سال 97 ، رویای بسیاری از مردم برای خرید خودروهای غیر چینی نقش بر آب شد. تحریم فاصله آنها با تحقق رویایشان  رادورترکرد. کرونا مزید برعلت شد و افزایش و جهش سرسام آور نرخ ارز،این رویا را برای بسیاری از افراد جامعه به آرزویی دور بدل کرد.

پرشیا پریمیوم؛تبدیل سوداگری به تقاضای واقعی
در چنین شرایطی که قیمت خودروهای وارداتی باعث حبس وسرکوب بسیاری از تقاضا های واقعی ومصرفی شده است ،پرشیا پریمیوم با ارائه راهکار خرید اقساطی تقاضاهای سوداگرانه را به تقاضای مصرفی و واقعی تبدیل کرده و روی مدل های بالای 2013 متمرکز شده است. با این ابزار نوین کسب وکار علاقمندان به خودروهای پریمیوم و لوکس وارداتی  با انتخاب های زیادی رو به رو هستند و  متناسب با انتخاب و شرایطی که دارند می توانند از این امکان برخوردار شوند.

اقساط منعطف به سبک پرشیا پریمیوم
در واقع خریدار می تواند با حضور در شعبه های پرشیا پریمیویم خودرو مد نظر خود را انتخاب کند.در این حالت کارشناسان پرشیا پریمیوم برای آشنایی هرچه بیشترخریدار در تمام مراحل کنار او بوده و پس از مشاوره ،شرایط منعطف واقساطی را پیشنهاد می دهند. خریدار نیز با توجه به اطلاعات ارائه شده با آگاهی ودرک مناسبی اقدام به خرید و انتخاب یکی از روش ها  می کند.

خریدار با پیش پرداخت از 30 تا 60 درصد و اقساط 12 تا 36 ماهه می تواند خودرو  مد نظر را انتخاب کند. البته قدرت انتخاب تنها  محدود به نمایشگاه های پرشیا پریمیوم نمی شود و اگر خودرویی مد نظر مشتری باشد ظرف مدت 24 تا 48 ساعت تیم تامین محصول دلخواه مشتری را  تهیه خواهد کرد.

قیمت گذاری فنی و تخصصی 
از سوی دیگر با توجه به روند متفاوت وغیر معقول قیمت گذاری در بازار خودرو، پرشیا پریمیوم برای کشف قیمت رقابتی و منصفانه یک کمیته تخصصی قیمت گذاری خبره در اختیار دارد.این کمیته با توجه به شرایط بازار ، بهترین قیمت رقابتی  را استخراج می کند به نحوی  که منافع مشتری نه تنها از این منظر تامین ، بلکه این امکان را دارد که خودش بازهم آن را بررسی ودر صورت تائید، فرایند خرید را آغاز کند.

کارشناسی با به روزترین متد
پس از این مرحله ، یکی دیگر از خدماتی که پرشیا پریمیوم به مشتری ارائه می هد گواهی سلامت خودرو است.به این صورت که محصول از سوی یک تیم تخصصی، کارشناسی فنی شده و لیستی دقیق از نتیجه تهیه وتحویل می شود. مشتری این لیست را  می تواند با کارشناس مورد تائید خود در میان بگذارد و تائیدیه بگیرد. در خصوص محصولات ب ام دبلیو و مینی نیز با توجه به دارا بودن نمایندگی رسمی در ایران تمام کارهای مربوط به سلامت فنی  و PDI  توسط دفتر مرکزی این شرکت انجام می گیرد و فرایندها بررسی سلامت با توجه به استانداردهای آنان تهیه وتکمیل می شود.

خرید اعتباری از پرشیا پریمیوم
 البته فروش اقساطی یکی از راهکارهایی است که پرشیا پریمیوم ایجاد کرده و در کنار آن امکان خرید اعتباری نیز برای واجدین شرایط مهیاست. در این فرصت اگر خریدار دارای سپرده قابل قبولی بوده که بانک بر اساس آن حاضر به ارائه Lc باشد ، می تواند با 10 درصد پیش پرداخت اقدام به خرید کند. این روش نیز در ابتدا کامل و قدم به قدن به مشتری توضیح داده می شود. تا آنها در صورت تمایل ویا امکان استفاده ، از این روش نیز بهره مند شوند.

در این روش افراد با مراجعه به بانک و اطمینان از تخصیص LC ،پیش پرداخت را واریز کرده و با اخذ معرفی و پیش قرار داد گواهی بانکی را دریافت کرده و با تحویل آن صاحب خودرو مد نظر می شوند. همچنین در این روش مشتری می تواند به محض ارائه اسناد اعتباری خودرو را به نام خود کرده و نیازی به تسویه بدهی نخواهد بود.

نحوه خرید از مشتری در پرشیا پریمیوم
فعالیت های پرشیا پریمیوم شامل بخش های دیگری نیز می شود؛مانند  خرید خودرو از مشتریان. در این فرصت اگر خودرو جزء خودروهای به اصطلاح نقد و خوش فروش بازارباشند .ابتدا توسط تیم کارشناسی و فنی بررسی و پس تائید دارا بودن استانداردهای پرشیا خودرو و قیمت گذاری توسط کمیته مرتبط خریداری می شوند. برخی خودروها نیز هستند که قدرت نقد شوندگی بالایی ندارند اما پرشیا پریمیوم برای آنها نیز راهکار ارائه کرده است. یعنی اگر صاحب خودرو تمایل داشته باشد می تواند با تائید سلامت ،آن را به نمایشگاه های پرشیا خودرو به امانت گذاشته تا آنها روی این خودرو نیز کار کنند.

طرح تعویض با ب ام دبیلو و مینی 
از دیگر شرایطی که توسط پرشیا پریمیوم ایجاد کرده است طرح تعویض خودروی مشتریان با انواع کلاس های موجود در ایران ب ام دبیلو است. درو اقع مشتری می تواند خودروی خود با  با برندهای مختلف را به پرشیا پریمیوم آورده و پس از تائید استانداردهای مد نظر با یکی از مدل های ب ام دبلیو معاوضه کند. عکس این قضیه نیز صادق است. در این طرح همچنین انعطاف در بازپرداخت اقساط بیشتر و کارمزد کمتر خواهد بود.

 گسترش شعبات پرشیا پریمیوم 
پرشیا پریمیوم در حال حاضر 2 شعبه فعال در فرمانیه و خیابان مطهری تهران دارد.ضمن اینکه  شعب استان زنجان و مازندران در حال استاندارد سازی و افتتاح هستند. در عین حال با توجه به استقبال از این راهکار نوین ،پرشیا پریمیوم در راستای برنامه های توسعه ای خود در صدد که به سرعت بر تعداد شعب خود در تهران بیافزاید ودر سایر شهرستان ها نیز نمایندگی های پرشیا پریمیوم را گسترش بدهد.

لایف استایل و اکسسوری
همچنین برای دسترسی وآشنایی بیشتر علاقمندان به اکسسوریز و لایف استایل قرار است به زودی بخش پرشیاتو و پرشیاساین نیز به شعبه های  پرشیا پریمیوم اضافه شوند.


گزارش ویژه//
 


ارسال نظرات
موضوعات روز