جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
مدیر فروشگاه زنجیره‌ای امیران عنوان کرد:
در فروشگاه زنجیره‌ای امیران 80 درصد از سهم «مارجین» به مشتری داده می شود که در هیچ فروشگاهی دیده نمی‌شود.
کد خبر: ۵۱۷۰۰
اختصاص 80 درصد از سهم «مارجین» به مشتری / امکان دسترسی به نوستالوژیک‌ترین برندها در شعب / عدم همکاری به صورت فرانچایز و درصد مشارکت / تقدیم کالاها در داخل نایلون به مشتری در تمامی فروشگاه ها
تیتر20 - دکتر مجید زر، مدیر بازرگانی و مارکتینگ فروشگاه زنجیره‌ای امیران با بیان این مطلب گفت: در حقیقت رضایت مشتری و تخفیفاتی که در اختیار او قرار می‌گیرد، برای ما حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که 80 درصد از سهم «مارجین» به مشتری داده می شود که در هیچ فروشگاهی دیده نمی‌شود.

او افزود: به عنوان یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد فروشگاه زنجیره‌ای امیران می توان به نوع نایلون‌های فروشگاهی اشاره کرد. زیرا ما در تمامی شعب از بهترین و بزرگترین سایز نوع نایلون استفاده می‌کنیم و آن را در اختیار مشتری قرارمی‌دهیم و از این بابت هزینه‌های زیادی را هم متقبل می شویم. به این ترتیب هدف ما جلب رضایت مشتری است و به جای کاهش هزینه، به دنبال ارائه خدمات بهتر هستیم. از طرفی دیگر، فروشگاه‌های امیران دارای دکورهای منحصربه‌فرد است. به علاوه ما در تمامی صندوق‌ها، فردی را برای تقدیم کالا در داخل نایلون به مشتری قرار داده‌ایم.

مدیر بازرگانی و مارکتینگ فروشگاه زنجیره‌ای امیران در ادامه تصریح کرد: انواع کالاهای مورد نیاز و موجود در سبد غذایی خانوار همچون مواد غذایی، مواد غذایی fresh market، محصولات پلیمری و سلولزی، مواد شوینده، محصولات یکبار مصرف خانگی وکالاهای خارجی و ... در فروشگاه‌های زنجیره‌ای امیران ارائه می‌شود. در واقع ما تنوع کالایی را افزایش داده‌ایم و تقریبا تمامی گروه‌های کالایی در فروشگاه امیران عرضه می‌شود. به جرات می‌توان گفت که مشتریان امکان دسترسی به نوستالوژیک‌ترین برندها را هم دارند.

نکته قابل ذکر دیگر این است که حبوبات و خشکبار و برنج و ادویه موجود در فروشگاه‌های امیران دارای بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت هستند، که مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به این درجه از کیفیت دسترسی ندارند، تنها در خشکبارفروشی‌های خاص و معتبر ارائه می‌شود، زیرا «امیران» کالاهای فوق را مستقیم از کشاورز یا واردکننده اصلی تهیه می‌نماید .

او با اشاره به اینکه امیران در حال حاضر شعبات خود را در سطح استان البرزـ کرج راه‌اندازی کرده است به ماهنامه تجارت طلایی گفت: ما در حال حاضر 16 فروشگاه را از سال‌های قبل راه‌اندازی کرده‌ایم که از این تعداد 12 فروشگاه در مالکیت «امیران» و مابقی به صورت اجاره است. ضمن اینکه فروشگاه امیران به هیچ عنوان به صورت فرانچایز و درصد مشارکت با مالک همکاری نمی‌کند.یا فروشگاهی را خریداری می‌کند یا به صورت اجاره با مالک قرارداد منعقد می‌کند.

ارسال نظرات
موضوعات روز