دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۶
به نظر می رسد که یحیی گل محمدی قصد دارد در بازی دوستانه فردا ۲۲ آبان پرسپولیس مقابل پدیده از تاکتیک جدید تیمش در لیگ برتر رونمایی کند.
کد خبر: ۵۱۹۰۵
تیتر 20 - پرسپولیس و پدیده فردا در دیداری دوستانه مقابل هم قرار خواهند گرفت.

پرسپولیس در ادامه روند آماده سازی اش برای حضوری مقتدر در ادامه بازی های لیگ بیست و یکم، فردا در دیداری تدارکاتی مقابل پدیده قرار می گیرد تا کادرفنی این تیم بتواند پس از تمرینات روزهای اخیر بازیکنان را از نظر آمادگی بدنی و فنی محک بزند.

اما بازی فردا از آن جهت زیر ذره بین قرار می گیرد که یحیی در این بازی تا حدودی از سیستم و آرایش تیمش برای ادامه بازی های لیگ رونمایی خواهد کرد. پرسپولیس در آخرین بازی خود پیش از آغاز تعطیلات فیفا دی، مقابل گل گهر یک نیمه با سیستم ۲-۵-۳ راهی میدان شد اما دریافت گل از تیم حریف کافی بود تا سرخ ها به همان آرایش قدیمی ۲-۴-۴ برگردند.

تمجیدهای پیاپی گل محمدی و به ویژه حمید مطهری از سیستم سه دفاعه در مصاحبه های بعد از بازی و طی روزهای اخیر نشان می دهد کادرفنی سرخ پوشان از اتخاذ این سیستم بسیار راضی بوده و حتی این احتمال می رود برای ادامه فصل نیز با آرایش دفاع سه نفره مقابل رقبا حاضر شوند. هرچند بسیاری از کارشناسان نیز معتقدند یحیی در این مقطع ریسک نکرده و به جای این که روی یک سیستم نا آشنا تمرین کند، روی سیستمی کار خواهد کرد که طی یک و نیم فصل اخیر باعث تمایز او از دیگر تیم ها شده است. از این رو یحیی سعی می کند با رفع نقاط ضعف موجود با همان سیستم ۲-۴-۴ آشنای خود لیگ را ادامه دهد.

پرسپولیس تهران در بازی فردا مقابل پدیده سیستم جدید خود را تمرین خواهد کرد و همین موضوع می تواند جذابیت های رویارویی یحیی با تیم سابق اش را چند برابر کند./ پارس فوتبال
ارسال نظرات
موضوعات روز