جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
تیتر۲۰ محصول جدید گر‌وه بهمن را بررسی می کند
عوض شدن شرایط کسب وکار طی سال های اخیر و همچنین شیوع کرونا و همچنین حرکت به سمت خرید و فروش آنلاین،نیازهای جدیدی را در حمل و نقل شهری به وجود آورده است.گروه بهمن با درک این نیاز اقدام به تولید کارگو ون کرده است.
کد خبر: ۵۱۹۷۳
تیتر ۲۰ - اصولا در بسیاری از کشورها،از وانت بار برای حمل و نقل درون شهری چندان استفاده نمی شود. بیشتر این نوع حمل و نقل ها توسط( کارگو ون) ها صورت می گیرد.اگر هم نیاز به خودروهای سنگین تر بود،کامیونت عهده دار این مسئولیت است. به بیان ساده آن نقشی که وانت بارها در حمل ونقل شهری ایران ایفا می کنند.در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود. هر کدام این وانت ها نیز برای خود دنیایی دارند و فرهنگی خاص. در واقع به دلیل عدم توجه به این مقوله و نبود جایگزینی مناسب،بسیاری برای برطرف کردن نیاز خود سراغ این وسایل نقلیه می روند.در این میان گروه بهمن که پیشتر با خودروهایی مانند مزدا،اف ای دبلیو و همچنین فیدلیتی انتخاب و نیاز سنجی های دقیق خود را ثابت کرده است،با درک نیاز جدید و اهمیت آن، اقدام به تولید کارگو ون جدیدی کرده است که به زودی وارد بازار خواهد شد.

کرونا،کسب و کار آنلاین و نیاز جدید 
تغییر سبک زندگی و کسب وکار و گستردگی کسب وکار های آنلاین به خصوص در زمان نیاز مبرم به کاهش ترددهای درون شهری به یک چالش بدل شد و عملا یک جای خالی بزرگ و یک علامت سوال بزرگتر را ایجاد کرد؛ چه چیز در این میان وجود ندارد و این بخش از بازار خودرو و در سطحی کلان تر، مشاغل و کسب وکارهایی که با مصرف کننده نهایی سر وکار دارند چه نیازی دارند؟ به نظر میرسد که گروه بهمن با پی بردن به این نیاز و جواب آن،پاسخ را با تولید کارگو داده باشد.

 احترام به مشتری،تحویلی شیک و سریع 
با تغییر ذائقه مشتریان و آگاهی بیشتر از حق و حقوق خود،صاحبان مشاغل سعی می کنند که علاوه بر ارائه محصولات و خدمات با کیفیت،احترام مشتری را حفظ کرده و این حس را همراه با تحویل محصول به او منتقل کنند. در شرایط امروز این محصول با توجه به شکل ظاهری و حس خوبی که منتقل می کند،این مهم را برآورده کند.

برندسازی شرکت ها 
یک قابلیت دیگری که این کارگو ون ها می توانند داشته باشد،برند سازی محیطی آن هم از نوع سیار با بازخورد بسیار زیاد است. در واقع بسیاری از شرکت ها با در اختیار گرفتن این نوع خودروها و درج نقش و طرح نشان خود با توجه به گردشی که در سطح شهر دارند عملا بدون پرداخت هزینه ای خاص،برند خود را مدام در معرض دید و حک شدن ان در ذهن مردم قرار می دهند.به بیان ساده استفاده از این شرکت میتواند همانند تبلیغات تلویزیونی در ساعات پر بازدید باشد.زمانی که طیف گسترده ای از مردم آن را تماشا میکنند.اما طبیعتا هزینه های پرداختی به شدت متفاوت است.

 سرعت بیشتر،چابک تر،آلودگی کمتر 
از سوی دیگر این خودرو ها با توجه به کیفیت بهتر،استفاده از تکنولوژی روز در ساخت و تولید و همچنین قدرت مانور بالاتر ،علاوه بر کاهش آلودگی و زیباتر کردن چهره حمل و نقل می توانند ضامن سلامت کالا و همچنین حفظ شرایط بهداشتی کالا شوند.

در همین حال این خودرو با توجه به شکل ظاهری،توان فنی  بهتر،استقامت بالاتر نسبت به سایر وسایل حمل ونقل شهری و همچنین به روز بودن استانداردها به روز،علاوه بر جذابیت های شکلی،از نظر کارکرد نیز تفاوت های دیگر نیز دارند. هزینه های کمتر،کیفیت ارسال،حفظ اصولی کالا و تغییر فرهنگ حمل ونقل شهری بخشی از این مزایا به شمار می آیند.ضمن اینکه گسترش استفاده از این نوع خودرو در حمل و نقل شهری،باعث ایجاد اشتغال نیز خواهد شد. به بیان ساده تر،برای ارسال مرسولات و کالاها،صاحبان مشاغل نیاز به یک راننده و نیروی کمکی دارند. هر چه قدر استفاده از این کارگوها بیشتر شود،میزان اشتغالزایی نیز افزایش خواهد یافت.
 
گروه بهمن و شناخت بازار
در این میان به‌نظر می رسد که گروه بهمن با توجه به شناخت صحیح و اصولی از بازار و تغییر ذائقه حمل و نقل شهری و عوض شدن رویکرد کسب و کارها اقدام به ورود تولید این نوع خودروها کرده است.این در حالی است که به نظر می رسد با توجه به سابقه خوب گروه بهمن در عرضه خودرو در کلاس های مختلف و استقبال مناسب از آنها در کنار ارائه خدمات پس از فروش ناب، کارگو ون که به زودی عرضه خواهد شد میتواند به سرعت نقش مهمی در اقتصاد کلان ایفا کند.

ارسال نظرات
موضوعات روز