سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۶
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از آغاز عرضه اینترنتی برنج، روغن و شکر از امروز (چهارشنبه) خبرداد و گفت: از هفته آینده نیز عرضه برخی اقلام لبنی از طریق درگاه‌های اینترنتی میسر خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۳۵۸
تیتر 20 - «اسماعیل قادری‌فر» افزود: از امروز در استان تهران علاوه بر عرضه مرغ منجمد و تخم مرغ با قیمت مصوب، شکر، روغن و برنج نیز از طریق «سامانه بازرگام» عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار داشت: همچنین از امروز در شهرهای مشهد، شیراز و یزد، مرغ منجمد و تخم مرغ به شکل اینترنتی و از طریق همان سامانه بازرگام عرضه می‌شود.

وی گفت: برای جلوگیری از هرگونه تضییع حق شهروندان، نظارت کامل بر این سامانه از طریق سازمان تعاونی روستایی انجام می‌شود.

در این طرح شهروندان می توانند با استفاده از اپلیکیشن بازرگام محصول کیفی مورد نیاز خود از جمله مرغ منجمد، تخم مرغ، شکر، برنج و روفن را از استارتاپ ها خریداری و درب منزل بدون پرداخت هزینه حمل و نقل تحویل بگیرند.

اپلیکیشن بازرگام پیش از این نیز انواع میوه و صیفی را به فروش می‌رساند، اما اکنون در بخش تنظیم بازار کالاهای اساسی ورود پیدا کرده است.

فروش اینترنتی کالاهای اساسی درب منزل رایگان 

قادری‌فر تصریح‌کرد: کالاهای اساسی که در این سامانه عرضه می‌شود در کمتر از ۲۴ ساعت با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و خرید از این سامانه هزینه‌ای بیش از نرخ مصوب برای شهروندان در بر ندارد.

وی گفت: در واقع محدودیتی برای عرضه در این سامانه وجود ندارد، اما برای جلوگیری از احتکار و دلالی برای هرشخص، محصولات را به میزان مصرف سرانه سالانه در نظر گرفتیم و تمهیدات لازم برای جلوگیری از شکل گیری دلالی‌های جدید و احتکار از طریق این سامانه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ادامه داد: فروشگاه‌های اینترنتی که زیرساخت‌های لازم برای توزیع تراکنش‌های بالا را داشته باشند و بتوانند محصولات را در کمتر از ۲۴ ساعت در اختیار شهروندان قرار بدهند، می‌توانند در فراخوان سازمان تعاونی روستایی برای عرضه اینترنتی محصولات شرکت کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

قادری‌فر با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، حذف واسطه‌ها و دلالان و همچنین عرضه مستقیم محصولات و کالاهای اساسی به مردم است افزود: هیچ کمبودی در عرضه محصولات وجود ندارد و به صورت هوشمند انبار عرضه محصولات شارژ می‌شود.

عرضه اینترنتی برخی اقلام لبنی از هفته آینده 

مدیر عامل سازمان تعاونی روستایی گفت: از هفته آینده عرضه برخی اقلام لبنی نیز از طریق درگاه‌های اینترنتی میسر خواهد شد.

قادری فر ادامه داد: تلاش داریم از طریق عرضه اینترنتی، مشکلات همه مناطق کشور که عرضه محصولات اساسی در آنها با چالش مواجه است را برطرف کنیم.

پیش از این فروش اینترنتی مرغ منجمد با قیمت مصوب ۳۱ هزارتومان  و هر شانه تخم مرغ ۳۰ تایی با نرخ مصوب ۴۳ هزارتومان در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران کلید خورده بود.

همچنین طرح بازرسی و نظارت کالاهای اساسی از دوشنبه (هشتم آذرماه) در سطح خرده‌فروشی‌ها و صنایع تولیدکننده در واحدهای تولیدی سراسر کشور شروع شد./ ایرنا

ارسال نظرات
موضوعات روز